یکشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸

سلامت نیوز :جانشین فرمانده ناجا از کاهش ۶۰ درصدی سرقت‌های خشن و مسلحانه در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
به گزارش ایلنا، سردار احمدرضا رادان جانشین فرمانده انتظامی کشور صبح امروز در حاشیه رزمایش اقتدار نوروزی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: این رزمایش با هدف تأمین امنیت مردم در شهر تهران بزرگ برگزار می‌شود.تصمیم داریم این رزمایش را در ۱۳ استان دیگر هم مانند چیزی که در تهران برگزار شده برگزار کنیم و پس از آن هم در کل کشور آن را بسط دهیم.
وی به آغاز به کار پلیس افتخار اشاره کرد و گفت: از امروز ۵۰۰ نفر از مأموران پلیس افتخاری در سطح شهر تهران فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.این در حالی است که در کنار این ۵۰۰ نفر ۸۰۰ واحد گشت انتظامی، گشت آگاهی و گشت پلیس راه به فعالیت خواهند پرداخت.
به گفته رادان متأسفانه بررسی‌های نشان می‌دهد بیش از ۳۵ درصد حوادث و واژگونی‌ها مربوط به شتاب و خستگی رانندگان است که می‌طلبد رانندگان صبر و حوصله خود را بیشتر کنند.
وی سال ۹۳ را سال سختی برای سارقان دانست و خاطر نشان کرد: چیزی که مشخص است این است که در کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نوروز شاهد کاهش ۶۰ درصدی سرقت‌های مسلحانه و خشن هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha