دوشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۰

سلامت نیوز :هشدار به مسافران نوروزی بابت سردی هواچنانچه سرمای هوا سفر نوروزی تان را تحت تاثیر قرار داده است می‌توانید به ایستگاه‌های امداد و نجات که در طول جاده ها مستقر هستند مراجعه و کمک های لازم را دریافت کنید.با توجه به افزایش سرمای هوا و وزش باد شدید در برخی از استان‌های شمالی و شرق کشور و ایجاد مشکلاتی برای مسافران نوروزی، دبیرخانه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با صدور اطلاعیه‌ای، هشدارها و توصیه‌های لازم را اعلام کرده است.
به گزارش ایسنا، هشدارها و توصیه های لازم در این رابطه به شرح ذیل اعلام شده است:
1- هموطنان گرامی پیش از سفر از طریق سامانه مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل به شماره 141 از وضعیت تردد در جاده های کشور و از طریق سامانه 134 از شرایط آب و هوایی مقصد مورد نظر اطلاعات لازم را کسب و سپس برای سفر خود برنامه ریزی کنید.
2- چنانچه سرمای هوا سفر نوروزی تان را تحت تاثیر قرار داده است می‌توانید به ایستگاه‌های امداد و نجات که در طول جاده ها مستقر هستند مراجعه و کمک های لازم را دریافت کنید.
3- به مسافرانی که در چادرهای مسافرتی اسکان یافته‌اند، پیشنهاد می‌شود در استفاده از وسایل گرمازا نکات ایمنی را رعایت و از تجهیزات غیر استاندارد استفاده نکنند.
4- توصیه می‌شود مسافران نوروزی به منظور برنامه‌ریزی دقیق و اطلاع از آخرین وضعیت حمل و نقل هوایی با سامانه 199 و جهت بررسی خطوط ریلی با شماره 5149 تماس برقرار کنید.
5- هموطنان گرامی در نظر داشته باشید سامانه 09669 به منظور پاسخگویی به شکایات و نیز ارائه اطلاعات گردشگری در هر مرحله از سفر های نوروزی یاریگر شما خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha