رئیس‌جمهور در پی بازدید از مجتمع خدمات بهزیستی شهدای انقلاب در نخستین روز سال 93، صبح روز سه شنبه در دیدار نوروزی برخی از وزرا و معاونان که علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و معاونان وی نیز حضور داشتند، بر لزوم پیگیری جدی مشکلات نوجوان این مجتمع تأکید کرد.

رئیس‌جمهور بر لزوم پیگیری جدی مشکلات نوجوانان تحت پوشش بهزیستی تاکید کرد

سلامت نیوز: رئیس‌جمهور در پی بازدید از مجتمع خدمات بهزیستی شهدای انقلاب در نخستین روز سال 93، صبح سه شنبه در دیدار نوروزی برخی از وزرا و معاونان که علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و معاونان وی نیز حضور داشتند، بر لزوم پیگیری جدی مشکلات نوجوان این مجتمع تأکید کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این دیدار، بازدید از شیرخوارگاه شبیر و مجتمع بهزیستی شهدای انقلاب و گفت‌وگو با نوجوانان این مجتمع در نخستین روز سال 93 را بسیار تأثیرگذار توصیف کرد و گفت: در این دیدار تعدادی از نوجوانان در خصوص مشکلات خود پس از ترخیص از این مراکز نکاتی را مطرح کردند که برخی از آنها قابل تأمل بود و مسئولان باید در جهت رفع دغدغه‌های این فرزندان کشور اهتمام داشته باشند.

رئیس‌جمهور همچنین با تاکید بر ضرورت توسعه و ترویج فرهنگ اکرام ایتام در کشور در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ نام گرفته است، اظهار کرد: در این راستا باید فرهنگ سرپرستی و تحت تکفل قرار دادن فرزندان و نوزادان بی‌سرپرست را در بین مردم ترویج کنیم تا همه نسبت به انجام این اقدام خداپسندانه ترغیب شوند.

روحانی با اشاره به روایات و احادیث گوناگون در مورد احسان به ایتام و انجام امور خیریه، تاکید کرد: باید عواطف مذهبی مردم به سمت انجام اعمال و امور خیر اجتماعی سوق داده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha