میرزابیگی: نظام سلامت هنگامی که می خواهد خدمات خود را به مردم ارائه کند، در عمل دو گروه اصلی خدمت دهنده آن که بیشترین تعداد را دارند، پزشکان و پرستاران هستند و واقعاً خدمات آنها به صورت شبانه روزی و بی وقفه به مردم ادامه دارد که مصداق مدیریت جهادی و عزم ملی است.

سلامت نیوز: میرزابیگی: نظام سلامت هنگامی که می خواهد خدمات خود را به مردم ارائه کند، در عمل دو گروه اصلی خدمت دهنده آن که بیشترین تعداد را دارند، پزشکان و پرستاران هستند و واقعاً خدمات آنها به صورت شبانه روزی و بی وقفه به مردم ادامه دارد که مصداق مدیریت جهادی و عزم ملی است.

معاون پرستاری وزیر بهداشت با حضور در بیمارستانهای 3 شهر فریمان، تایپاد و تربت جام با تبریک سال جدید، عملاً از زحمات و خدمات پرستاران سراسر کشور قدردانی کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محمدمیرزابیگی که درحال سفر و بازدید از پرستاران شهرهای استان خراسان رضوی است، افزود: همزمان با تبریک سال نو باید از زحمات همه پرستاران زحمتکش کشور تشکر و قدردانی کنیم به خصوص اینکه در این روزها که مردم در سفر و دید و بازدیدهای نوروزی هستند بسیاری از پرستاران همچنان مشغول خدمت رسانی به مردم هستند و واقعاً پرستاران نماد خدمت رسانی جهادی به مردم هستند.

میرزابیگی گفت: برای قدردانی از پرستاران عزیز سراسر کشور 3 شهر تربت جام، فریمان و تایپاد را که از شهرهای محروم و کم برخوردار استان خراسان رضوی هستند، انتخاب کردیم و همراه با مدیر پرستاری استان خراسان رضوی و یکی از اعضای هیئت مدیره نظام پرستاری مشهد به دیدار پرستاران این شهرها رفتیم تا به پرستاران این شهرها به عنوان نمادی از پرستاران کشور تبریک سال نو و خسته نباشید بگوییم.

وی با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به نام سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» افزود: خدا را شاکریم که شعاری که جامعه پرستاری برای روز پرستار امسال انتخاب کرد با عنوان «تحول حرفه ای، خدمت انقلابی و مدیریت جهادی» در ذیل نامگذاری مقام معظم رهبری قرار می گیرد و خوشبختانه موضوع عزم ملی و مدیریت جهادی در جامعه پرستاری مصداق های فراوانی دارد.

معاون پرستاری وزیر بهداشت گفت: نظام سلامت هنگامی که می خواهد خدمات خود را به مردم ارائه کند، در عمل دو گروه اصلی خدمت دهنده آن که بیشترین تعداد را دارند، پزشکان و پرستاران هستند و واقعاً خدمات آنها به صورت شبانه روزی و بی وقفه به مردم ادامه دارد که مصداق مدیریت جهادی و عزم ملی است.

وی افزود: اگر دو گروه پزشکان و پرستاران همچنان همین نگاه مدیریت جهادی و عزم ملی را- همان طور که در دوران دفاع مقدس رفتار می کردند و برای خدمت رسانی به مردم روز و شب برایشان فرقی نداشت و برای خدمت رسانی به مردم از یکدیگر سبقت می گرفتند- حفظ کنند و این نگاه احیا شود، بسیاری از مشکلات نظام سلامت از بین می رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha