یک نماینده مجلس با تأکید بر اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی افزود: مسئولان وزارت بهداشت باید با برنامه ریزی های جدی و ایجاد زیرساخت های لازم جهت تحقق برنامه اقتصاد مقاومتی در جهت سلامت جامعه حرکت کنند، مجلس نیز حامی این برنامه هاست.

کمک به اقتصاد با ترویج خود مراقبتی و ارتقای آموزش بهداشت/از تولیدات دارویی داخلی با کیفیت مناسب تر حمایت می کنیم

سلامت نیوز: یک نماینده مجلس با تأکید بر اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی افزود: مسئولان وزارت بهداشت باید با برنامه ریزی های جدی و ایجاد زیرساخت های لازم جهت تحقق برنامه اقتصاد مقاومتی در جهت سلامت جامعه حرکت کنند، مجلس نیز حامی این برنامه هاست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت ،دکترˈ علیرضا مرندیˈ با اشاره به منابع سنگینی که در بخش تجهیزات پزشکی هزینه می شود، اظهار داشت: اگر در این زمینه بتوانیم پیشرفت کنیم، هم از خروج مبالغ ارز از کشور جلوگیری کرده ایم و هم هزینه مورد نظر را در جای مناسب تری مصرف می کنیم.

مرندی به مقوله پزشک خانواده و خودمراقبتی و آموزش بهداشت پرداخت و ادامه داد: اجرای برنامه پزشک خانواده در کشور ضرورت دارد و با ترویج خود مراقبتی و ارتقای آموزش بهداشت در سطح عمومی مبالغ عظیمی پول صرفه جویی می شود و به اقتصاد کشور کمک می کند.

وی با اشاره به تصویب طرح افزایش جمعیت در آینده نزدیک در مجلس و تأکید بر اجرای آن گفت: باید عوامل بازدارنده نسل مانند سزارین را حذف کرد و با آموزش، مردم را از خطرات سزارین آگاه سازیم تا رشد نرخ جمعیت کشور در حد متعادل باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha