یک دختر ۲۷ ساله آمریکایی که وقتی نوزاد بود مادرش او را در دستشویی یکی از شعبه‌های اغذیه فروشی برگرکینگ‌ رها کرده بود، از طریق شبکه‌های اجتماعی مادرش را پیدا کرد.

عکس/فیس بوک دختر سر راهی آمریکایی را به مادر نامهربانش رساند

سلامت نیوز: یک دختر ۲۷ ساله آمریکایی که وقتی نوزاد بود مادرش او را در دستشویی یکی از شعبه‌های اغذیه فروشی برگرکینگ‌ رها کرده بود، از طریق شبکه‌های اجتماعی مادرش را پیدا کرد.

کتلین دپریل، در آمریکا به "بچه برگرکینگ" شهرت یافته چرا که مادرش او را تنها ساعاتی پس از تولد در دستشویی یکی از شعبه های این اغذیه‌فروشی زنجیره‌ای در ایالت پنسیلوانیا رها کرده و رفته بود.

بی بی سی نوشت ، کتلین دپریل، از حدود سه هفته پیش (دوم مارس) در شبکه اجتماعی فیس‌بوک نوشته بود که کیست و چطور مادرش او را 'سر راه' گذاشته بود.

او سپس از کاربران فیس‌بوک خواست با به اشتراک گذاشتن نوشته او در یافتن مادرش کمکش کنند.

در طول این سه هفته، نوشته کتلین در فیس‌بوک حدود ۳۰ هزار بار بازنشر شد و آن قدر دست به دست گشت تا بالاخره زنی که نامش فاش نشده، از طریق وکیلش اعلام کرد می‌خواهد کتلین را از نزدیک ببیند.

او و مادرش که خواسته نامش فاش نشود، روز دوشنبه گذشته یکدیگر را از نزدیک ملاقات کردند.

کتلین دپریل روز چهارشنبه، ۲۶ مارس (ششم فروردین)، به رسانه‌ها گفت که احساس "خوشحالی ناب" میکند.

او به خبرگزاری آسوشیتد‌پرس گفته: "مادرم را دیدم. او از هر آنچه که تصور می‌کردم بهتر بود. خیلی خوب و دوست داشتنی بود."

جان والدرون، وکیل مادر کتلین، گفته به موکلش در سن ۱۶ سالگی و در حالی که در یک سفر خارجی به سر می برده تجاوز شده بود و کتلین حاصل آن تجاوز جنسی است اما مادرش ناچار بوده حاملگی‌اش را پنهان نگاه دارد و حتی برای زایمان به بیمارستان نرفته چرا که نمی‌خواسته مورد مواخذه و سوال و جواب‌های رسمی قرار گیرد.

مادر کتلین دپریل، پس از دیدار روز دوشنبه گفته: "این یکی از احساسی‌ترین، هیجان برانگیزترین و لذت‌بخش‌ترین لحظات عمرم بود."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha