پنجشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
کد خبر: 108246

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران توصیه‌ها و هشدارهای ایمنی در مورد استفاده از اتو به شهروندان ارائه کرد.

هشدارهایی برای استفاده از اتو

سلامت نیوز: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران توصیه‌ها و هشدارهای ایمنی در مورد استفاده از اتو به شهروندان ارائه کرد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در استفاده از اتو همه موارد ایمنی و احتیاطی مربوط به برق باید رعایت شود، گفت: هنگام استفاده از این وسیله و به منظور استفاده بهینه از آن، حرارت دستگاه باید متناسب با نوع و جنس پارچه و پوشاک تنظیم شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در پایان کار با اتو بهتر است سیم برق آن از پریز بیرون آورده شود، گفت: هنگام کار با اتو در فاصله زمان‌هایی که برای صاف‌ کردن پارچه و تغییر حالت از اتو استفاده نمی‌شود باید اتو در جایگاه مخصوص یا به طور ایستاده قرار بگیرد.

به گفته ملکی برای کارآیی و استحکام بیشتر، بهتر است سیم انتقال برق از نوع نخی باشد و هر از گاهی بازبینی و در صورت لزوم تعویض شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با تاکید براینکه در اطراف این‌گونه وسایل نباید مواد قابل اشتعال قرار گیرد، افزود: بعد از پایان کار با اتو تا زمان سرد شدن صفحه زیرین، باید اتو به صورت ایستاده قرار داشته باشد.

وی ادامه داد: شهروندان باید توجه داشته باشند که هنگام کار با اتو در صورت قطع شدن برق حتما سیم برق اتو از پریز بیرون آورده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha