جمعه ۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار شدید یک ساختمان پنج طبقه در حوالی منطقه قیطریه در شب گذشته خبر داد.

انفجار یک ساختمان مسکونی در قیطریه

سلامت نیوز: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار شدید یک ساختمان پنج طبقه در حوالی منطقه قیطریه در شب گذشته خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، با تشریح جزئیات این حادثه گفت: شب گذشته حوالی ساعت 18:30 طبقه چهارم یک ساختمان پنج طبقه دچار انفجار شدید شد که سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه یک نرده‌بام 32 متری جهت اطفای حریق به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه شدت انفجار به حدی بود که دیوار واحدها به طور کامل تخریب شده و طبقه چهارم به طور کلی دچار حریق شده بود، اظهار کرد: در این حادثه دو دستگاه خودروی پراید و 206 که در کنار خیابان پارک کرده بودند، به علت ریزش مصالح ناشی از انفجار، دچار خسارت شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه این حادثه هیچ کشته‌ای به جای نگذاشت، افزود: در این حادثه تنها یک زن 35 ساله که در واحد مسکونی حضور داشت، دچار سوختگی شدید شد که ماموران آتش‌نشانی در اولین اقدام با دستگاه تنفسی به طبقه چهارم رفته و این زن را از مرگ حتمی نجات دادند و ماموران آتش‌نشانی توانستند حریق را هم از داخل و هم از بیرون اطفا کنند.

ملکی درباره علت این حادثه گفت: علت حادثه در دست بررسی است اما معمولا یکی از گزینه‌های احتمالی این گونه حوادث انفجار گاز می‌تواند باشد و با توجه به ایام تعطیلات و مسافرت شهروندان، توصیه می‌شود شهروندان حتما قبل از ترک منزل، از بسته بودن وسایل گازسوز اطمینان حاصل کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha