جمعه ۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲
کد خبر: 108271

در اینجا به راه‌هایی اشاره می‌كنیم كه با استفاده از آنها می‌توانید توانایی شوهرتان را فلج كرده و او را از پله‌های نردبان ترقی پایین بكشید. با روش‌های زیر او را از كار اخراج خواهند كرد و قطعاً در معرض فشار عصبی و دیوانگی قرار خواهد گرفت.

اشتباهات بزرگ زنان در زندگی مشترك

سلامت نیوز: در اینجا به راه‌هایی اشاره می‌كنیم كه با استفاده از آنها می‌توانید توانایی شوهرتان را فلج كرده و او را از پله‌های نردبان ترقی پایین بكشید. با روش‌های زیر او را از كار اخراج خواهند كرد و قطعاً در معرض فشار عصبی و دیوانگی قرار خواهد گرفت:



 روزی چند بار به شوهرتان تلفن بزنید

در مورد مشكلات خانه با او صحبت كنید، از او بپرسید با چه كسی ناهار می‌خورد و فراموش نكنید لیست خرید مایحتاج خانه را به او داده و یادآوری كنید تا هنگام برگشتن به خانه حتماً آنها را تهیه كند. سعی كنید در طول روز حتماً سری به محل كارش بزنید. همكارانش به زودی متوجه خواهند شد كه چه كسی در خانه رئیس است. با این كار قدرت كنترل اوضاع در او به حداقل خواهد رسید.

 

با همسر همكار شوهرتان بدرفتاری كنید

شما می‌توانید سراسر روز غیبت كرده و به او بگویید كه همكارش چه حرفهایی پشت سر او گفته است. خیلی زود، تمام شركت از هم پاشیده و همه با هم دشمن می‌شوند.

 

مدام به او بگویید كارش خوب نیست!

به او یادآوری كنید با وجود اینكه به سختی كار می‌كند، حقوق كمی دریافت كرده و هیچ‌كس در محل كار از خدمات او قدردانی نمی‌كند.  بالاخره پس از مدتی او حرف‌های شما را باور كرده و این مسئله در روند كاری‌اش نیز تأثیر گذاشته و خودش را نشان می‌دهد. بعد از‌آن او به دنبال كار دیگری می‌گردد تا با روحیه شما سازگار باشد.

 

در كارهایش مدام دخالت كنید

عادت كنید تا در كارهایش دخالت كرده و مرتب به او بگویید كه چه باید بكند تا كارش را بهتر انجام دهد. نقش محوری را ایفاء كنید. در نهایت، او تنها كارش این خواهد بود كه در شركت كار كند، این شما هستید كه مدیر برنامه‌هایش هستید و به او دستور می‌دهید كه چه كاری انجام دهد.

 

خرج زیادی روی دستش بگذارید

با برگزاری مهمانی‌های پرهزینه، پول زیاد خرج كردن و وابسته بودن به درآمدش، او را به موفقیت برسانید. شما با انجام چنین كارهایی بسیار خوش خواهید گذراند.

 

نقاط ضعف شوهرتان را بازگو كنید

در مهمانی‌های اداری آنها، بیش از حد زیاده‌روی كنید.در این جور مهمانی‌ها با تعریف كردن نقاط ضعف شوهرتان دیگران را سرگرم كنید. شما قلب مهمانی خواهید شد و ارزش او میان همكارانش مشخص خواهد شد.

 

مدام نق بزنید

هر زمان كه مجبور است اضافه‌كاری كرده و یا به مأموریت برود، گریه كرده، شكایت كنید و نق بزنید. او را مجبور كنید تا بفهمد شما از هر چیزی مهم‌تر هستید. به هر قیمتی و در هر شرایطی اول باید خواسته‌های شما را برآورده كرده و به شما توجه كند.  با استفاده از این روش‌ها شك نداشته باشید كه تمام شانس‌های موفقیت را از شوهر خود، خواهید گرفت. او شغل خود را از دست خواهد داد و شما هم شوهرتان را از دست می‌دهید!

منبع:‌مجله مادران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha