دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴
کد خبر: 108347

اکثر افراد تعطیلات نوروزی را برای مسافرت انتخاب می کنند، دراین بین افرادی سفر با هواپیما را ترجیح می‌دهند، اما عده‌ای هم به دلیل مشکلاتی که درسفر با هواپیما برایشان پیش می‌آید، از این وسیله نقلیه استقبال نمی‌کنند.

در هواپیما این موارد رابه یاد داشته باشید

سلامت نیوز: اکثر افراد تعطیلات نوروزی را برای مسافرت انتخاب می کنند، دراین بین افرادی  سفربا هواپیما را ترجیح می‌دهند، اما عده‌ای هم به دلیل مشکلاتی که درسفرباهواپیما برایشان پیش می‌آید، از این وسیله نقلیه استقبال نمی‌کنند.


دکتر محمد رضا عمرانی، متخصص گوش وحلق و بینی، درگفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: افرادیکه با هواپیما سفر می‌کنند، به دلیل تغییر در فشار گوش میانی و انتقال آن به گوش داخلی، دچار حالت تهوع و سرگیجه می‌شوند.

وی گفت: به این افراد توصیه می شود در حین بلند شدن هواپیما چیزی در دهان خود بگذارند و  در صورت امكان صندلی‌های راهرو میانی را برای نشستن انتخاب کنند.

عمرانی افزود: استفاده از دارو‌های ضدحساسیت که برای فرد عوارضی نداشته باشد مثل دیمن هیدرینات به راحتی این نشانه‌ها را کنترل و مهار ‌می‌کند، که توصیه می‌شود چند دقیقه قبل از حرکت از این دارو استفاده شود تا نشانه‌های آزار دهند این بیماری کاهش یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha