50 درصد از فوتی‌های تصادفات رانندگی سرنشینان خودرو هستند

سلامت نیوز : مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: 50 درصد از فوتی‌های تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروزی امسال سرنشین خودروها هستند. 
به گزارش سلامت نیوز  به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی استان مازندران، علی عباسی گفت: 50 درصد از فوتی‌های تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروزی مازندران سرنشین خودروها هستند.
وی گفت: براساس اطلاعات رسیده از مراکز پزشکی قانونی مازندران جمع کشته‌های تصادفات نوروزی امسال در استان به 36 نفر شامل 22 مرد و 16 زن رسید که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییری نکرد.
وی در مورد وضعیت کشته‌شدگان تصادفات رانندگی گفت:50  درصد سرنشین، راننده و موتورسوار هر کدام 14 درصد و عابران 22 درصد هستند.
عباسی افزود: آمار جمع‌آوری شده از کشته‌های تصادفات نوروزی مربوط به محدوده زمانی 25 اسفند 92 تا 10 فروردین امسال است و امکان تغییر در آن وجود دارد.
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با تاکید براینکه آمار ذکر شده از تلفات قطعی نیست بلکه آمار اولیه این استان است که به صورت فوری از 15 مرکز این اداره کل جمع‌آوری شده و به جهت امکان اضافه شدن تلفات از بین مصدومان حوادث رانندگی نوروزی که در بیمارستان‌ها بستری هستند آمار قطعی در هفته دوم اردیبهشت اعلام می‌شود.
عباسی با اشاره به اینکه بیشترین فوتی در تاریخ‌های 27 اسفند و 8 هشت فروردین با پنج مورد رخ داد، افزود: براساس آمار شهرستان‌های آمل با  13 مورد، نور و ساری هر کدام با چهار مورد و چالوس، عباس‌آباد و بابل هر کدام سه مورد و نوشهر با دو مورد بیشترین و شهرهای قائمشهر، تنکابن، نکا و گلوگاه هر کدام یک مورد کمترین فوتی در آن ثبت شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha