رئیس سازمان بیمه سلامت درخصوص اجرای طرح پزشک خانواده در سال 93 گفت: تنها راه نجات حوزه بهداشت و درمان در کشور، اجرای صحیح پزشک خانواده و نظام ارجاع است.

جزئیات اجرای پزشک خانواده در سال 93/ تنها راه نجات حوزه سلامت اجرای نظام ارجاع است

سلامت نیوز: رئیس سازمان بیمه سلامت درخصوص اجرای طرح پزشک خانواده در سال 93 گفت: تنها راه نجات حوزه بهداشت و درمان در کشور، اجرای صحیح پزشک خانواده و نظام ارجاع است.

انوشیروان محسنی بندپی در گفت و گو با پانا، با اشاره به اجرایی شدن برنامه نظام ارجاع و پزشک خانواده در سال جدید اظهار داشت: نباید فقط به اجرا شدن این برنامه اکتفا کرد بلکه تنها راه نجات حوزه بهداشت و درمان در کشور، اجرای صحیح پزشک خانواده و نظام ارجاع است که برای این موضوع نیز باید زیرساخت ها فراهم شود.


رئیس سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: با اجرای پزشک خانواده و همچنین آموزش نیروی انسانی، پوشش بیمه ای نیز در مسیر صحیح خود قرار می گیرد و ما طبق قانون می توانیم همه مردم را تحت پوشش بیمه درمانی قرار دهیم.


وی در ادامه تأکید کرد: از نظر ما اجرای برنامه نظام ارجاع و پزشک خانواده در کشور به شکل صحیح آن، باید اجرا شود و ما موافق اجرای آن هستیم اما اشکالات موجود در این طرح باید بازنگری شود که البته این موضوع نیز در دستور کار مسئولان وزارت بهداشت قرار دارد.


محسنی بندپی با بیان اینکه ما و وزارت بهداشت آماده اجرای درست پزشک خانواده را داریم، گفت: کارهای کارشناسی برای اجرای این برنامه در استان های مختلف کشور پیش از شروع سال 93 انجام شده است و ادامه این اقدامات در سال جدید انجام می شود تا این برنامه به طور صحیح پیش برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha