معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، از امدادرسانی امدادگران این سازمان به شش هزار و 350 مسافر و گردشگر روزهای پایانی تعطیلات نوروزی در 24 ساعت گذشته خبر داد.

سلامت نیوز: معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، از امدادرسانی امدادگران این سازمان به شش هزار و 350 مسافر و گردشگر روزهای پایانی تعطیلات نوروزی در 24 ساعت گذشته خبر داد.


«ناصر چرخ ساز» در گفت وگو با ایرنا افزود: در این مدت، 310 مورد عملیات موفق امداد و نجات برای خدمات رسانی امدادی به مسافران بازگشتی از سفرهای نوروزی در سراسر کشور انجام شد.

وی گفت: طبق اطلاعات ثبت شده در سامانه عملیات مرکز کنترل و هماهنگی عملیات این سازمان در 24 ساعت گذشته، یکهزار و 50 نفر از مسافران بازگشتی از سفرهای نوروزی در جاده ها و مسیرهای مواصلاتی سراسر کشور دچار حادثه شدند که از این تعداد 185 نفر به مراکز درمانی منتقل و 865 نفر دیگر نیز توسط گروه های امدادرسان اعزامی به محل وقوع این حوادث درمان سرپایی شدند.

چرخ ساز ادامه داد: در اجرای این عملیات ها، دو هزار و 400 مسافر نوروزی و گردشگران بازگشتی از سفرهای نوروزی، در پایگاه های امداد و نجات جاده ای و بین شهری اسکان اضطراری و موقت داده شدند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته، 38 مورد عملیات نجات فنی برای رهاسازی حادثه دیدگان حوادث انسان ساخت از قبیل تصادفات رانندگی و ترافیکی توسط نیروهای امدادرسان هلال احمر در سراسر کشور انجام شده است.

وی از مردم خواست درصورت قرار گرفتن در وضعیت های اضطراری و پیچیده انواع حوادث و سوانح جاده ای، دریایی و کوهستانی با شماره 112 مرکز پاسخگویی به انواع حوادث سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در سراسر کشور تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha