عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از نشست اعضای این کمیسیون با وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی خبر داد وگفت: قرار است این نشست روز سه‌شنبه در محل اصلی این وزارتخانه برگزار شود.

سلامت نیوز: عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از نشست اعضای این کمیسیون با وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی خبر داد وگفت: قرار است این نشست روز سه‌شنبه در محل اصلی این وزارتخانه برگزار شود.

رسول خضری در گفت وگو با خانه ملت، با یادآوری برنامه‌های کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در هفته جاری، افزود:‌ قرار است در روز یکشنبه (17 فروردین) لایحه تعیین تکلیف وظایف و اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد بررسی قرار گیرد.
نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی،‌ ادامه داد: همچنین در روز یکشنبه هفته جاری طرح الحاق یک بند به ماده 2 قانون تشکیل شورای اشتغال و طرح اصلاح قانون واگذاری واحدهای غیربهداشتی و درمانی بهکده رضوی به کمیته امداد امام خمینی(ره) از دیگر برنامه‌های کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به شمار می‌رود.
این نماینده مردم در مجلس نهم، درباره برنامه روز سه‌شنبه (19 فروردین) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: بر اساس برنامه تعیین شده قرار است روز سه‌شنبه اعضای این کمیسیون با وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی نشستی را در محل این وزارتخانه داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha