ماموران پلیس از خودرو یی مقدار 12 کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل یک جارو برقی تازه خریداری شده پنهان شده بود را کشف کردند.

سلامت نیوز:ماموران پلیس  از خودرو یی مقدار 12 کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل یک جارو برقی تازه خریداری شده پنهان شده بود را کشف کردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه شخصی به همراه دو نفر از افراد خانواده خود از توزیع‌کنندگان عمده تریاک در شهرستان اسدآباد هستند و قصد دارند با یک دستگاه خودروی پژو جی.ال.ایکس یک محموله مواد مخدر از نوع تریاک را وارد استان کنند، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان قرار گرفت.

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان به طور غیر محسوس تمام محورهای ورودی به استان همدان و ملایر را مورد رصد قرار دادند و بالاخره خودروی مورد نظر را در محور ورودی همدان ـ ملایر شناسایی کردند.

ماموران پلیس خودرو موصوف را در بلوار بهشت همدان متوقف و در بازرسی از خودرو مقدار 12 کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل یک جارو برقی تازه خریداری شده پنهان شده بود را کشف کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha