مجروحان این حادثه با یک دستگاه آمبولانس پایگاه 115 قلعه نصیر پلدختر به بیمارستان خرمآباد انتقال یافتند که طبق گزارشات واصله حال مجروحان رضایت‌بخش اعلام شده است.مسئول فوریتهای پزشکی شهرستان دورود در یک سانحه رانندگی در آزادراه خرمزال جان باخت.

سلامت نیوز: مجروحان این حادثه با یک دستگاه آمبولانس پایگاه 115 قلعه نصیر پلدختر به بیمارستان خرمآباد انتقال یافتند که طبق گزارشات واصله حال مجروحان رضایت‌بخش اعلام شده است.مسئول فوریتهای پزشکی شهرستان دورود در یک سانحه رانندگی در آزادراه خرمزال جان باخت.


معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدختر در گفتوگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: نادر صادقی مسئول فوریتهای پزشکی شهرستان دورود که به اتفاق همسر و دو فرزندش با یک دستگاه پژو 405 از مسافرت برمی‌گشت در محور آزادراه پل زال – خرمآباد در منطقه دادآباد با گاردریل کنار آزاد راه برخورد کرد.
احمد کرموند افزود: شدت تصادف به حدی بود که مسئول فوریتهای پزشکی شهرستان دورود در دم جان سپرد و همسر و دو فرزند دخترش مجروح شدند.
وی ادامه داد: مجروحان این حادثه با یک دستگاه آمبولانس پایگاه 115 قلعه نصیر پلدختر به بیمارستان خرمآباد انتقال یافتند که طبق گزارشات واصله حال مجروحان رضایت‌بخش اعلام شده است.

کارشناس پلیس راه علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده پژو اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha