یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰

مردی که به قصد ازدواج با زنی متاهل شوهر او را کشته بود، توسط دوستش دستگیر و به پلیس تحویل داده شد.

سلامت نیوز: مردی که به قصد ازدواج با زنی متاهل شوهر او را کشته بود، توسط دوستش دستگیر و به پلیس تحویل داده شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شرق، افرادی ساعت 23 روز 11فروردین چند نفر جوانی 35‌ساله به نام میثم را همراه خود به کلانتری مشیریه بردند و او را به ماموران تحویل دادند. آنها مدعی شدند این فرد مرتکب جنایت شده است. یکی از این افراد به نام ناصر که همراه پدرش و دو نفر از دوستان او به کلانتری مراجعه کرده و میثم را به ماموران تحویل داده بود، در اظهاراتش گفت: «من دوست میثم هستم. او چند ساعت پیش با من تماس گرفت و از من خواست تا در انتقال بسته​ای به ورامین، به او کمک کنم و در ازای آن مبلغ یک‌میلیون‌تومان بگیرم بلافاصله موضوع را با پدرم در میان گذاشتم و از او درخواست ماشین کردم. پدرم که به موضوع مشکوک شده بود، گفت همراه دو نفر از دوستانش مرا تا رسیدن به ورامین دنبال خواهد کرد تا اتفاقی برایم پیش نیاید.»

ناصر ادامه داد: «ساعت 21 به آدرسی در منطقه مشیریه رفتم. میثم در آنجا منتظر بود. او بلافاصله پس از دیدن من، درخواست کرد برای انتقال یک تخته فرش - که دو سر آن با طناب محکم شده بود - به او کمک کنم. فرش بسیار سنگین بود و ما به زحمت توانستیم آن را داخل ماشین بگذاریم. سپس همراه میثم سوار ماشین شدم و به سمت ورامین حرکت کردیم. هنوز چند کیلومتر تا ورامین مانده بود که میثم از من خواست به داخل جاده​ای خاکی در منطقه قلعه‌نو تغییر مسیر دهم. این در حالی بود که پدرم و دوستانش از پشت‌سر دنبال ما حرکت می​کردند. پس از کمی حرکت در جاده خاکی، میثم از من خواست توقف کنم. او از ماشین پیاده شد و فرش را بیرون کشید. وقتی میثم در حال خارج‌کردن فرش از داخل ماشین بود، متوجه آثار خونی شدم که از فرش بیرون زده بود. بلافاصله موضوع را با پیامک به پدرم اطلاع دادم و به او گفتم به احتمال بسیار زیاد، جسدی داخل فرش است.»ناصر درباره نحوه دستگیری میثم نیز به ماموران گفت: «در مسیر بازگشت به سمت مشیریه بودیم که پدرم از طریق پیامک از من خواست ماشین را متوقف کنم. بلافاصله بعد از این کار پدرم و دوستانش به کمک من آمدند و میثم را دستگیر کردیم.»

ماموران با توجه به اظهارات ناصر به جاده فرعی در منطقه قلعه‌نو رفتند و در آنجا موفق به کشف جسد مردی حدودا 40‌ساله داخل یک تخته‌فرش شدند.میثم در اظهارات اولیه مدعی شد فردی ناشناس با او تماس گرفته و با ارایه پیشنهاد دو‌میلیون‌تومانی از او خواسته تا جسد را از خانه ​ای در منطقه مشیریه به بیابان‌های اطراف ورامین منتقل کند.ماموران در گام بعدی تحقیقات به محلی که ناصر متهم را سوار کرده بود، رفتند و در تحقیقات از محل موفق به شناسایی هویت مقتول شدند.

همسر این مرد گفت: «شوهرم به من گفته بود که با یکی از دوستانش قرار معامله زعفران گذاشته و به این بهانه از من خواست هنگام حضور دوستش در خانه نباشم. من نیز به درخواست وی در ساعت 15:30 از خانه خارج شدم و به منزل یکی از همسایگان رفتم. حدودا ساعت 22 چون همسرم پاسخگوی تماس​های تلفنی من نبود، به خانه رفتم و متوجه شدم وی در منزل حضور ندارد و فرش داخل اتاق خواب نیز نیست.»

ماموران اظهارات همسر مقتول را که مریم نام دارد قانع‌کننده ندانستند به همین دلیل او را بازداشت کردند و سپس پرونده در اختیار کارآگاهان ویژه مبارزه با قتل پلیس آگاهی قرار گرفت. کارآگاهان ابتدا به تحقیق از میثم به‌عنوان متهم اصلی پرونده پرداختند و با بررسی سرنخ​های موجود اطمینان پیدا کردند میثم و همسر مقتول با یکدیگر آشنا هستند.

میثم پس از افشای این موضوع به ارتکاب جنایت اعتراف و عنوان کرد قتل را به درخواست مریم و برای ازدواج با وی انجام داده است.میثم در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: «حدود سه‌ماه پیش با مریم آشنا شدم. او پس از گذشت مدتی پیشنهاد داد همسرش را بکشم. من که طی این مدت علاقه شدیدی به او پیدا کرده بودم، به این شرط که او با من ازدواج کند قبول کردم قتل را انجام دهم. روز 11فروردین به منزل مقتول رفتم. مریم قبل از آمدن شوهرش از خانه خارج شد. مقتول حدود ساعت16 به خانه بازگشت. پیش از آن، مریم لوله​ای آهنی را در حیاط خلوت به من نشان داده بود. وقتی مقتول وارد خانه شد، با همان لوله آهنی ضربه​ای به سر او زدم اما وی با وجود جراحت با من درگیر شد و من نیز با چاقو، ضربه​ای به سینه او زدم. پس از ارتکاب جنایت در پارک پشت ساختمان با مریم ملاقات کردم. در آنجا مریم از من خواست جنازه همسرش را هرچه زودتر از خانه خارج کنم من نیز با ناصر تماس گرفتم و پیشنهاد یک‌میلیون‌تومانی را مطرح کردم. ساعت 22 بود که ناصر با خودرو پراید به در خانه مقتول آمد و به این ترتیب جسد را به بیابان بردم اما در مسیر بازگشت، ناصر همراه پدرش و چند نفر دیگر مرا دستگیر کردند.»

زن 29‌ساله وقتی فهمید میثم به قتل اعتراف کرده است در بازجویی​ها پذیرفت پیشنهاد جنایت توسط او مطرح شده بود. سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تایید این خبر گفت: «با توجه به اعترافات صریح متهمان به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت توسط مقام قضایی صادر شده و هر دو متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته​اند.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha