خوردن حشرات در برخی از کشورهای جهان رواج دارد و به تازگی اثرات درمانی و تقویتی مختلفی درباره خواص این حشرات کشف شده که مورد توجه و تغییر عادت غذایی برخی از افرادی قرار گرفته، یکی از جدید‌ترین موارد یک مرد دانشجو است که تنها حشره و کرم را در رژیم غذایی خود قرارداده است.

عکس/غذای مورد علاقه این مرد فقط کرم و حشره‌های رنگی است

سلامت نیوز : خوردن حشرات در برخی از کشورهای جهان رواج دارد و به تازگی اثرات درمانی و تقویتی مختلفی درباره خواص این حشرات کشف شده که مورد توجه و تغییر عادت غذایی برخی از افرادی قرار گرفته، یکی از جدید‌ترین موارد یک مرد دانشجو است که تنها حشره و کرم را در رژیم غذایی خود قرارداده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگازان، یک دانشجوی انگلیسی در مقطع دکترا عادت غذایی بسیار عجیبی دارد. گفتنی است، او معتقد است که خوردن حشرات باعث سلامت او می‌شود و تا به حال ۱۰ هزار حشره، ۵ هزار ملخ و ۱۰۰۰ عدد کرم را به عنوان غذا خورده است. 

بررسی‌ها نشان می‌دهند، این تصمیم عجیب او پس از آگاهی از وجود یک ژن نادر پدید آورندهٔ بیماری قلبی در خانواده او و مفید بودن حشرات برای پایین آوردن کلسترول خون ایجاد شده است. 

این فرد که دانشجوی دکترای علوم گیاهی است اولین بار در سال ۲۰۰۹ خوردن حشرات را برای کمک به کاهش کلسترول خون خود آغاز نموده است. 

هم اکنون در بسیاری از کشورهای دنیا مصرف حشرات در رستوران‌ها و در رژیم غذایی عادی مردم وجود دارد. این فرد دانشجو حشرات را به شیوه‌هایی مانند آب‌پز، کبابی، سرخ شده، ساندویچی و حتی به شکل پیتزا می‌خورد و درحال حاضر از سلامت مطلوبی برخوردار است. 

کرم خواری

کرم خواری

کرم خواری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha