سید جلال ملکی ﺳﺨﻨﮕﻮﯼ ﺩﺑﻴﺮﺧﺎﻧﻪ ﺁﺗﺶ ﻧﺸــﺎﻧﯽ ﻫﺎﯼ ﮐﻼﻧﺸﻬﺮﻫﺎﯼ ﮐﺸﻮر با بیان یک خبر اعلام کرد: روز گذشته در ساعت 11:46 دقیقه در میدان آذربایجان کلان شهر تبریز انفجار گاز در یک واحد از مجتمع مسکونی رخ داد.

سلامت نیوز : چند روز گذشته حادثه مشابه در یك منزل مسكونی در شهر تبریز رخ داده بود و یك جوان 25 ساله دچار سوختگی شدید بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ، سید جلال ملکی ﺳﺨﻨﮕﻮﯼ ﺩﺑﻴﺮﺧﺎﻧﻪ ﺁﺗﺶ ﻧﺸــﺎﻧﯽ ﻫﺎﯼ ﮐﻼﻧﺸﻬﺮﻫﺎﯼ ﮐﺸﻮر با بیان یک خبر اعلام کرد: روز گذشته در ساعت11:46 دقیقه در میدان آذربایجان کلان شهر تبریز انفجار گاز در یک واحد از مجتمع مسکونی رخ داد.

وی با بیان اینکه سه ایستگاه آتش نشانی همراه با خودروی نردبان دار به محل حادثه اعزام شد، گفت:‌ انفجار گاز در یك واحد مسكونی موجب شعله‌ور شدن منزل شده بود. در این حادثه یك زن جوان در میان شعله‌های آتش محاصره شده بود.

ﺳﺨﻨﮕﻮﯼ ﺩﺑﻴﺮﺧﺎﻧﻪ ﺁﺗﺶ ﻧﺸــﺎﻧﯽ ﻫﺎﯼ ﮐﻼﻧﺸﻬﺮﻫﺎﯼ ﮐﺸﻮﺭ با اشاره به اینكه آتش نشانان با تلاش بسیار این زن را كه دچار سوختگی شده بود را نجات و تحویل عوامل اورژانس دادند، تاكید كرد: نیروهای آتش نشانی همچنین سایر ساكنین مجتمع را از محل حادثه تخلیه و آتش را مهار و محل را كنترل كردند.وی اعلام كرد: چند روز گذشته حادثه مشابه در یك منزل مسكونی در شهر تبریز رخ داده بود و یك جوان 25 ساله دچار سوختگی شدید بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha