فرو ریختن دیوار بر اثر تند باد در آمل یک کشته بر جا گذاشت. با فرو ریختن دیوار 2 متری در پیاده رو بولوار شهید امین طبری بر اثر تند باد مرد عابر60 ساله کشته شد .

سلامت نیوز: فرو ریختن دیوار بر اثر تند باد در آمل یک کشته بر جا گذاشت. با فرو ریختن دیوار 2 متری در پیاده رو بولوار شهید امین طبری بر اثر تند باد مرد عابر60 ساله کشته شد .

به گزارش سلامت نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر ساعت 10 و 5 دقیقه روز گذشته، وزش باد شدید از سمت غرب استان مازندران شروع شد و به مرکز و شرق استان گسترش یافت به گونه ای که شدت آن در ساری 90 و در رامسر 100 و در نوشهر 75 کیلومتر بر ساعت گزارش شد . وزش تند باد در رامسر 3 واحد روستایی را تخریب کرد و در نوشهر با قطع درختان و شکستن شیشه منازل و خودروها همراه بود .

وزش تند باد و قطع برق در شهرستان آزادشهرباد شدید سبب قطع برق در شهرستان آزادشهر شد. رئیس اداره برق شهرستان آزادشهر گفت : باد شدید با شکستن شاخه درختان و واژگونی ایرانیت خانه ها روی پست های فشار قوی سبب قطع برق در این شهرستان شد . شیردل افزود : ماموران پس از 3 ساعت تلاش موفق به وصل برق 30 هزار مشترک شدند . وی گفت : سرعت باد در این شهرستان به حدود 50 کیلومتر در ساعت رسید. باد شدید هم چنین سبب قطع برق در بخشی از مناطق شهرهای گرگان و گنبدکاووس شد . وزش باد شدید از حدود ساعت سه عصر روز گذشته در گلستان آغاز شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha