دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶

پسر جنایتکار که دختر مورد علاقه اش را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، با تائید حکم قصاص در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

سلامت نیوز: پسر جنایتکار که دختر مورد علاقه اش را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، با تائید حکم قصاص در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، هفتم اردیبهشت ماه سال گذشته، روز خوشی برای كارگران یكی از باشگاه‌های سواركاری اطراف تهران نبود. پسر جوانی كه كارگر این باشگاه سواركاری بود، با ضربات چاقو یكی از سرایداران باشگاه را با ضربات چاقو به قتل رساند و دختر وی را نیز مجروح كرد. 
 
«داوود» 27 ساله كه كارگر این باشگاه سواركاری بود، پس از اینكه برای ازدواج با دختر سرایدار باشگاه دچار مشكل شد، سرایدار را به قتل رساند. «نجیبه» كه به همراه دخترش «زهرا» مدتی بود به عنوان سرایدار باشگاه سواركاری مشغول به كار بود، از یكسال و نیم گذشته قول ازدواج «زهرا» با «داوود» را داده بود و مهریه 10میلیون تومانی را برای این ازدواج در نظر گرفته بود. اما پس از یك سال و نیم از این قرار گذشت و این ازدواج سر نگرفت. 
 
 تا سرانجام روز حادثه «داوود» كه قصد داشت هرچه سریع‌تر زندگی مشتركش را با دختر مورد علاقه‌اش آغاز كند، برای صحبت مجدد با مادر دختر اقدام كرد. ولی هنگامی كه با پیشنهاد «نجیبه» مبنی بر 15میلیون تومان مهریه مواجه شد، با ضربات چاقو «نجیبه» را به قتل رساند و همچنین «زهرا»ی 16 ساله را مجروح كرد. 

در ادامه جلسه محاکمه متهم در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی اصغرزاده برگزار شد. 

متهم در این جلسه با قبول اتهام خود گفت: آن روز ساعت دو بعدازظهر بود كه كارم را رها كردم و نزد «نجیبه» رفتم تا درباره «زهرا» با او صحبت كنم. پس از اینكه نزد «نجیبه» رفتم، ابتدا با ازدواج مخالفت كرد ولی بعد از اینكه با اصرارهای من مواجه شد، شرط ازدواج را تغییر داد و گفت كه اگر 15میلیون تومان پرداخت كنم، اجازه می‌دهد با «زهرا» ازدواج كنم. اما این شرط درحالی بود كه پیش از این قرار 10میلیون تومان برای ازدواج گذاشته بود.وقتی كه شرط 15میلیون تومانی را برای ازدواج با «زهرا» شنیدم عصبانی شدم و با چاقویی كه از قبل تهیه كرده بودم سه ضربه به شكم «‌نجیبه» زدم. 

پس از آخرین دفاعیات متهم قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شده و داوود را به قصاص و پرداخت دیه محکوم کردند. 

با اعتراض متهم حکم مجازات برای رسیدگی به دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دیوان عالی کشور حکم قصاص و دیه را تائید کردند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha