سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵

سلامت نیوز : پرونده قتل مرموز مردی در خانه فردی غریبه برای رسیدگی در اختیار قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

  به گزارش روزنامه شرق ، مردی میانسال به نام منصور آذر دوسال قبل به کلانتری یافت‌آباد رفت و از مرگ فردی خبر داد که به‌عنوان نقاش در خانه‌اش کار می‌کرد. او گفت: «برای رنگ‌کردن خانه از مردی به نام محمود کمک خواستم. او حین کار از بلندی سقوط کرد.

من وی را به بیمارستان رساندم اما او جانش را از دست داد.» جسد مرد میانسال بعد از تشکیل پرونده به پزشکی‌قانونی فرستاده شد و متخصصان بعد از انجام آزمایش‌های تخصصی اعلام کردند علت مرگ آسیب نخاعی و شکستگی‌های متعدد در ناحیه گردن است. آنها همچنین خاطرنشان کردند شکستگی‌ها حین کار ایجاد نشده و فردی به مقتول ضرباتی را وارد کرده است.  

منصور بعد از اینکه پزشکی‌قانونی نظریه خود را اعلام کرد، بازداشت شد اما اتهام قتل را نپذیرفت. او گفت: «زمان حادثه من به قصد خریدن غذا از خانه بیرون رفتم. محمود هم مشغول رنگ‌زدن دیوارهای آشپزخانه بود وقتی به منزل برگشتم دیدم محمود روی زمین افتاده است به همین دلیل سریع او را به بیمارستان رساندم. من هیچ نقشی در مرگ این مرد نداشتم و اصلا او را نمی‌شناسم و از وی فقط به‌عنوان نقاش کمک خواسته بودم.»

کارآگاهان در گام بعدی به خانه متهم رفتند و آنجا را بازرسی کردند اما هیچ ابزار کاری که مربوط به نقاشی ساختمان باشد پیدا نکردند به همین دلیل سوءظن‌ها نسبت به متهم بیش از پیش شد. در این میان اعضای خانواده محمود وقتی تحت بازجویی قرار گرفتند گفتند منصور را نمی‌شناسند.

آنها گفتند: «محمود اصلا نقاش نبود و ما نمی‌دانیم او به چه دلیل به خانه متهم رفته بود.» این اظهارات معما را پیچیده‌تر کرد تا اینکه در نهایت بازپرس ویژه قتل با توجه به مدارک موجود که خلاف گفته‌های منصور را ثابت می‌کرد این مرد را در قتل گناهکار تشخیص داد و برای وی قرار مجرمیت صادر کرد.

نماینده دادستان نیز پس از مطالعه پرونده، منصور را مجرم دانست و به این ترتیب قضات دادگاه کیفری مسوول محاکمه متهم شدند. بنابر این گزارش جلسه دادگاه به‌زودی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha