برای حل مشکلات بیماران تالاسمی می‌توان با طرح مشکل به شکلی منطقی و به دور از غرض‌ورزی از دولت، مجلس و اقشار توانمند جامعه استمداد طلبید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، انجمن حمایت از بیماران تالاسمی استان هرمزگان در نامه ای به رییس جمهور ضمن بیان مطلب فوق از تلاش مسوولین وزارت بهداشت و سازمان انتقال خون که سعی دارند نیازمندان به خون و فرآورده های خونی مخصوصاً بیماران صعب العلاج مانند تالاسمی از یک درمان مطمئن و سالم برخوردار باشند، تشکر کرد.

در این نامه همچنین درخواست شده است تجهیزات در امر تشخیص و پیشگیری از بیماریهایی که تهدید وار بر سر راه پرهزینه تالاسمی کمین کرده است، کامل تر و همپای تکنولوپی روز دنیا بشود تا افرادی که ناخواسته گرفتار بیماری تالاسمی شده‌اند با امید و آسودگی خیال بیشتری تن به درمان خود بدهند.

در این نامه ضمن محکوم كردن افرادی که اخیراً بدون آگاهی از درد و رنج بیماران تالاسمی و خانواده های آنها، با سوء استفاده از احساسات و شرایط این عزیزان، آنها وادار به اعتراضاتی نسجیده و مغرضانه علیه مسوولین کرده اند، آمده است: مشکلات تالاسمی در سراسر میهن اسلامی به ویژه استان محروم هرمزگان با بیان راهکارهای منطقی و تصویب و اختصاص و توزیع عادلانه اعتبارات و امکانات واقعی باید حل شود، نه با مقصر نشان دادن مسوولین استانی که شاهد تلاش و زحماتشان هستیم. لذا از مسوولین می خواهیم اجازه شکل گرفتن چنین تبلیغات مخرب رسانه ای رابه هیچ عاملی که قصد سیاه جلوه دادن حسن نیت مسوولین را دارند، داده نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha