یک دستگاه خودروی پژو 206 که 118 فقره تخلف حادثه‌ساز و بیش از 41 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده در کارنامه وی ثبت شده بود توسط مأموران پلیس راهور اصفهان توقیف و روانه پارکینگ شد

سلامت نیوز: یک دستگاه خودروی پژو 206 که 118 فقره تخلف حادثه‌ساز و بیش از 41 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده در کارنامه وی ثبت شده بود توسط مأموران پلیس راهور اصفهان توقیف و روانه پارکینگ شد. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، سرهنگ حسین غلامی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مأموران این پلیس حین کنترل خودروهای عبوری در خیابان چهارباغ عباسی، یک دستگاه خودروی پژو 206 که مرتکب تخلف حادثه ساز شده بود را متوقف و مورد اعمال قانون قرار دادند.

وی افزود: مأموران در بررسی و استعلام صورت گرفته در مورد سوابق آن متوجه شدند این خودرو دارای 118 فقره تخلف حادثه‌ساز رانندگی و 41 میلیون 500 هزار ریال خلافی پرداخت نشده است.

سرهنگ غلامی بیشترین تخلفات صورت گرفته توسط این خودرو را سرعت و سبقت غیر مجاز و حرکات نمایشی عنوان کرد و اظهار داشت: براساس قانون جدید راهنمایی و رانندگی که به مأموران پلیس اجازه می‌دهد تا خودروهای با بیش از یک میلیون خلافی پرداخت نشده را توقیف کند، خودروی مذکور بلافاصله توقیف و روانه پارکینگ شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با بیان اینکه تنها در صورت تسویه کامل جریمه‌های پرداخت نشده خودروی توقیفی ترخیص خواهد شد، خاطر نشان کرد: در این رابطه راننده خودرو نیز جهت سیر مراحل قانونی و شرکت در کلاس‌های آموزشی به پلیس راهور استان معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha