مرد معتادی که اقدام به چاپ اسکناس‌های جعلی می‌نمود، توسط ماموران انتظامی تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شد.

سلامت نیوز: مرد معتادی که اقدام به چاپ اسکناس‌های جعلی می‌نمود، توسط ماموران انتظامی تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، ساعت 12 روز گذشته یک مورد درگیری خانوادگی در یکی از محلات مهرآباد جنوبی به کلانتری 119 آن منطقه اعلام شد.

به دنبال این موضوع ماموران واحد گشت سریعاً به محل اعزام شده و در حین بررسی موضوع بودند که خانم جوانی به نام آزاده به نزد آنان مراجعه کرد و درحالی که به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود اظهار داشت:همسرم منوچهر مدتی است که اقدام به جعل اسکناس می‌کند و امروز به دلیل اعتراض من به این اقدام خلافکارانه اش مرا بی‌رحمانه مورد ضرب و شتم قرار داده و سپس خانه را ترک کرده است.

به دنبال اظهارات شاکی ماموران گشت نامحسوس تجسس و اطلاعات کلانتری در محل حاضر شدند و طی بررسی از منزل وسایل مخصوص چاپ اسکناسهای جعلی به همراه اسکنانس‌های ده هزار تومانی و 50 هزار تومانی جعلی و مقداری مواد مخدر از نوع شیشه کشف و ضبط نمودند.

در ادامه ماموران محل اختفای متهم را به دست آورده و با لباس شخصی و با حکم قضایی جهت دستگیری متهم وارد عمل شده و توانستند با هوشیاری متهم را در مخفیگاهش به همراه همدستش به نام احسان دستگیر کنند.

همچنین ماموران در بررسی از مخفیگاه موفق شدند که یک کلیشه 50 هزار تومانی کشف و ضبط کنند.

رئیس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی سرهنگ علی سعدی با تأیید این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت:متهم ضمن تشکیل پرونده برای بررسی بیشتر و تحقیقات گسترد‌ه تر و شناسایی سایر همدستانش در اختیار ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha