چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶

فرمانده انتظامی شهرستان نور مازندران از عملیات ضربتی پلیس در شناسایی و دستگیری سه متهم به شرارت و درگیری خبر داد.

سلامت نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان نور مازندران از عملیات ضربتی پلیس در شناسایی و دستگیری سه متهم به شرارت و درگیری خبر داد.

به گزارش سلامت نیو ز به نقل از باشگاه خبرنگاران، ولی‌الله گنجیان مقدم اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر شرارت، درگیری افرادی شرور، اراذل، اوباش در منطقه چمستان نور، شهرستان آمل موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت. 
 
وی تصریح کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری ماموران انتظامی بخش چمستان و پاسگاه انتظامی ناتل‌کنار، پس از چند روز کار مشترک انتظامی و اطلاعاتی موفق شدند سه متهم به شرارت به نام‌های «کیوان ـ ش»، «مهدی ـ الف» و «مهدی ـ ک» را شناسایی کنند. 
 
گنجیان مقدم افزود: ماموران در ادامه تحقیقات با شناسایی مخفیگاه متهمان با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی با محاصره مخفیگاه متهمان این افراد را دستگیر کردند. 
 
فرمانده انتظامی شهرستان نور بیان داشت: ماموران پس از دستگیری متهمان در بازرسی از محل اختفا آنان موفق شدند مقادیری وسایل، ابزارآلات شرارت و درگیری را کشف کنند. 
 
گنجیان مقدم با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد قاطعانه با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی و جرائم تصریح کرد: نیروی انتظامی همواره سدی مستحکم در مقابل اعمال مجرمانه بزهکاران بوده و اجازه خودنمایی و سواستفاده به این افراد را نمی‌دهد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha