وزرای سابق بهداشت طی نامه ای به مقام معظم رهبری ابلاغ سیاستهای مدبرانه و فراگیر ایشان را نویدبخش افق روشنی برای توجه عمیق تر به پیشرفت پایدار سلامت محور کشور و انجام اصلاحات ساختاری در تمامی ابعاد سلامت و ارتقاء شاخص ها و تامین عدالت در سلامت عنوان کردند.

سیاستهای مدبرانه ابلاغی، نوید بخش ارتقاء شاخص ها و تامین عدالت در سلامت است

سلامت نیوز: وزرای سابق بهداشت طی نامه ای به مقام معظم رهبری ابلاغ سیاستهای مدبرانه و فراگیر ایشان را نویدبخش افق روشنی برای توجه عمیق تر به پیشرفت پایدار سلامت محور کشور و انجام اصلاحات ساختاری در تمامی ابعاد سلامت و ارتقاء شاخص ها و تامین عدالت در سلامت عنوان کردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری پانا، متن این نامه به شرح زیر است:

محضر مبارك رهبر معظم انقلاب اسلامی 
حضرت آیت‌الله عظمی خامنه‌ای مدظله العالی 

با اهدای سلام و تحیات فراوان 
ابلاغ سیاست‌های مدبرانه و فراگیر حضرت عالی در بخش سلامت كشور عزیزمان، نقطه عطفی است بر تمامی سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده بخش عظیم و حساس سلامت توسط مسئولین و دست‌اندركاران این حوزه و افق روشنی را برای توجه عمیق‌تر به پیشرفت پایدار سلامت محور كشور و انجام اصلاحات ساختاری در تمامی ابعاد سلامت و ارتقاء شاخص‌ها و تأمین عدالت در سلامت نوید می‌دهد.

بدیهی است ابلاغ این سند بخش دیگری از مجموعه توجهات و عنایات حضرت‌عالی به مقوله اساسی و كلیدی سلامت می‌باشد. ابلاغ سند چشم‌انداز با محوریت سلامت و رهنمودهای آن رهبر فرزانه در زمینه سبك زندگی اسلامی ایرانی و ارشاد راهگشا و روشن‌گر حضرت عالی در لزوم قرار گرفتن سلامت در رده برنامه‌های اصلی كشور و لزوم توجه به سلامت آحاد مردم با بیان گرانقدر جناب‌عالی كه فرموده‌اید: كاری بكنید كه وقتی كسی بیمار شد جز رنج بیماری، دغدغه و رنج دیگری نداشته باشد و اشارات آن رهبر معظم كه ارتقاء معنوی هم نیازمند سلامت جسمی است، همگی برگ‌های زرینی از دفتر عنایات و توجهات معظم‌له به مقوله بسیار حساس و مهم سلامت آحاد جامعه محسوب می‌گردند كه لازم است برنامه عمل آینده كشور قرار گیرند.

این سیاست‌ها قطعاً راهگشا و چراغ فروزانی برای خط‌مشی گذاری و برنامه‌ریزی مسئولین و دست‌اندركاران بخش سلامت خواهد بود. 
بدینوسیله ابراز تشكر و سپاس فراوان و ویژه وزرای اسبق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی را به محضر آن رهبر دانشمند و فرزانه تقدیم می‌نماییم و سلامت و عزت حضرت‌عالی را از خداوند متعال خواستاریم.

دكتر موسی زرگر – دكتر هادی منافی – دكتر سیدعلیرضا مرندی – دكتر ایرج فاضل – دكتر رضا ملك زاده – دكتر محمد فرهادی – دكتر مسعود پزشكیان – دكتر كامران باقری لنكرانی – دكتر مرضیه وحید دستجردی – دكتر محمدحسن طریقت منفرد

گفتنی است: پیش تر نیز دکتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی نامه ای به مقام معظم رهبری ضمن قدردانی از ایشان عنوان کرده بود: سیاست های اعلام شده زمینه تحولی چشمگیر در عرصه سلامت خواهد شد و همکارانم با همه توان برای تحقق سیاست های مدبرانه ابلاغ شده تلاشی خستگی ناپذیر خواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha