تفاوت در اخذ هزینه‌های درمان از مردم موجب بد بینی مردم به حوزه سلامت و کاهش رغبت در برخورداری بیماران از "خدمات درمانی" شده است.

سلامت نیوز: تفاوت در اخذ هزینه‌های درمان از مردم موجب بد بینی مردم به حوزه سلامت و کاهش رغبت در برخورداری بیماران از "خدمات درمانی" شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، دکتر احمد آرایی نژاد عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: تا زمانیکه" تعرفه‌ها" واقعی نشود و "ساختار سازمان‌های بیمه‌گر" اصلاح نشود، عدالت واقعی در حوزه‌ سلامت عملی نخواهد شد و آنچه در سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری آمده است، به کرات به آگاه سازی مردم از حقوق اجتماعی‌شان و رفع تبعیض و تفاوت در اخذ هزینه‌های درمان تاکید دارد.

 

وی گفت: عمل به مفاد و موارد آمده در سیاست‌های ابلاغی حوزه سلامت یعنی تحقق عدالت در سلامت که برای حصول این نتیجه باید تعرفه‌ها واقعی شده و "سازمان‌های بیمه‌گر" به صورت اساسی دستخوش تحول شوند.
وی با بیان اینکه اگر مسئولین وزارت بهداشت کمر همت ببندند و بر اساس این سیاست‌ها گام بردارند، می‌توان به جرات ایران را در حوزه سلامت در منطقه نمونه دانست.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha