رییس روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی هرمزگان شایعه فوت دو دانشجوی مرکز علمی فرهنگیان بندرعباس بر اثر مسمومیت غذایی را تکذیب کرد.

سلامت نیوز: رییس روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی هرمزگان شایعه فوت دو دانشجوی مرکز علمی فرهنگیان بندرعباس بر اثر مسمومیت غذایی را تکذیب کرد.

دکتر فاطمه نوروزیان بامداد جمعه در گفت وگو با ایرنا ضمن تأیید خبر مسمومیت تعدادی از دانشجویان مرکز آموزشی یادشده تصریح کرد: مسمومیت این افراد، شدید نبوده و بر اساس اعلام پزشک معالج، حتی نیازی به بستری نیز نداشته اند.

وی ادامه داد:صبح چهارشنبه حدود 40 نفر از دانشجویان با علائم مسمومیت به اورژانس بیمارستان شهید محمدی مراجعه کردند که با توجه به سایر مراجعه های پراکنده، دانشجویان مسموم شده بیش از تعداد ذکر شده بوده است.

به گفته نوروزیان، از دو وعده غذای تهیه و مصرف شده در این مرکز نمونه برداری صورت گرفته و آشپزخانه محل طبخ غذا وآب آشامیدنی و مصرف شده نیز در حال بررسی است تا منشاء دقیق مسمومیت مشخص شود.

قابل ذکر است به دنبال انتشار اخبار مسمومیت بین 50 تا 80 دانشجوی مرکز علمی فرهنگیان بندرعباس، از غروب پنجشنبه شایعاتی مبنی بر فوت دو نفر از دانشجویان منتشر شده بود که مسؤولان پزشکی استان تا لحظه ارسال خبر آن را تکذیب و تأکید کرده اند تمامی دانشجویان مسموم شده، پس از درمان سرپایی و بدون نیاز به بستری شدن، مرخص شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha