شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸

کودکان روستاهای شهرستان بَشاگَرد در استان هرمزگان که به علت زندگی فقیرانه و کپرنشینی شهرت یافته اند، اما این شهرت برایشان منفعتی نداشته است.

کودکان بشاگرد، گلهایی که پرپر می شوند

سلامت نیوز : کودکان روستاهای شهرستان بَشاگَرد در استان هرمزگان که به علت زندگی فقیرانه و کپرنشینی شهرت یافته اند، اما این شهرت برایشان منفعتی نداشته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت الف،باید از خود بپرسیم که این کودکان وقتی بزرگ شدند از مسئولین و دیگر هموطنانشان چه می پرسند؟ بدون اینکه بر جنبه های سیاه نمایانه این تصاویر تمرکز کنیم، با خود بیاندیشیم که این ها هم ایرانی هستند و هموطن ما، باور کنیم که سهم این کودکان پاک بیشتر از این است که الان بهره می برند. 

آقای فوتبالیستی که قرارداد میلیاردی می بندی و با گرفتن نصف پولت دم از فقر و بی پولی می زنی! تو در قبال این هموطن‌انت مسئولی، مدیری که بر اثر سهل انگاری تو، میلیاردها تومان اختلاس می شود! تو در برابر این کودکان مسئولی. کاسب بازاری که ماهی میلیون ها تومان درآمد داری و برای چندرغاز پول یارانه هم خود را مُحق میدانی! تو در برابر این کودکان مسئولی. بدون اینکه بخواهیم همه تقصیرها را به گردن این دولت یا آن دولت بیاندازیم، بیایید از مسئولیت اجتماعی خودمان در برابر این کودکان یاد کنیم، منتظر نباشیم که زلزله و سیلی بیاید و انبوهی‌شان را به کام مرگ بکشد تا احساسات‌مان غلیان کند و کاری برایشان کنیم، «امروز که آگاهی یافتیم به بودنشان، فکری کنیم برایشان»، همه ما به سهم خود در برابر این کودکان مسئولیم، همه ما.

کودکان بشاگرد

فقر در بشاگرد

فقر در بشاگرد

فقر در بشاگرد


فقر در بشاگرد 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha