شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰

فرمانده انتظامی شهرستان «مشگین شهر» استان اردبیل از دستگیری مردی كه با وعده ازدواج اقدام به كلاهبرداری از خانواده عروس كرده بود، خبر داد.

سلامت نیوز:فرمانده انتظامی شهرستان «مشگین شهر» استان اردبیل از دستگیری مردی كه با وعده ازدواج اقدام به كلاهبرداری از خانواده عروس كرده بود، خبر داد.

سرهنگ «كریم نوری» درباره این مرد و كارهایش گفت: به دنبال وصول یك فقره پرونده كلاهبرداری با این موضوع كه مردی با دادن وعده ازدواج و برقراری ارتباط تلفنی و رفت و آمد خانوادگی توانسته اعتماد دختر جوان و خانواده او را جلب و سپس اقدام به كلاهبرداری و سرقت طلاجات و مدارك شناسایی كند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور كار پلیس آگاهی «مشگین شهر» قرار گرفت.

با تحقیقات گسترده و استعلام تماس های تلفنی فرد كلاهبردار، كارآگاهان موفق شدند محل سكونت این فرد را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی ویژه او را دستگیر كنند. فرمانده انتظامی «مشگین شهر» تصریح كرد: كلاهبردار دستگیر شده در بازجویی های به عمل آمده به دو فقره كلاهبرداری دیگر از شهروندان اردبیلی و «مشگین شهری» اعتراف كرد. این كلاهبردار پس از تكمیل پرونده به مقام قضایی تحویل و از آن طریق روانه زندان شد.

منبع: روزنامه اعتماد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha