سرهنگ احمد چنداز فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری پسران شروری خبر داد که با اسلحه کلاشینکف جوانی را به قتل رسانده بودند.

سلامت نیوز: سرهنگ احمد چنداز فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری پسران شروری خبر داد که با اسلحه کلاشینکف جوانی را به قتل رسانده بودند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرمانده انتظامی شهرستان دزفول ، در تشریح این خبر بیان داشت: بامداد روز 13 فروردین سال جاری تعدادی جوان مجرد که به منظور گذراندن و تفریح روز طبیعت در محل بیشه حمید آباد دزفول اقدام به بر پایی چادر کرده بودند به دلایل نامعلوم با تعدادی جوان دیگرکه در آن حوالی مشغول تفریح بودند درگیر شده که در این حین یکی از طرفین دعوا با استفاده از سلاح جنگی کلاشینکف اقدام به تیر اندازی به سمت مقابل نموده و جوانی 28 ساله را به قتل رسانده است. 
 
وی با اشاره اینکه قبل از رسیدن ماموران در محل فرد قاتل و همدستانش در تاریکی شب متواری شده بودند، بیان داشت: با انتقال جسد به پزشکی قانونی و بررسی صحنه قتل، تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان به منظور شناسایی و دستگیر افراد متواری شده آغاز شد. 
 
سرهنگ احمد چنداز در خاتمه بیان داشت: در ادامه تلاش و سرعت العمل ماموران تیم ویژه کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی سرانجام مخفیگاه متهمان در یکی از مناطق حاشیه دزفول شناسایی و اقدامات لازم برای دستگیری آنان با هدایت عملیاتی فرمانده انتظامی این شهرستان صورت گرفت. 
 
فرمانده انتظامی دزفول گفت: با هوشیاری پلیس در عملیات ضربتی فرد قاتل مسلح به هویت علی 24 ساله به همراه 2 نفر از همدستانش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان نیز یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف که در صحنه قتل استفاده شده بود کشف گردید. 
 
گفتنی است با توجه به اعتراف صریح متهمان به قتل، پرونده آنان به مقام قضایی ارجاء شد.  
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha