شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵

5 پسر جوان که در جریان سرقت از خانه پیرزن تنها ،او را به قتل رسانه بودند در دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار گرفتند.

سلامت نیوز: 5 پسر جوان که در جریان سرقت از خانه پیرزن تنها ، او را به قتل رسانه بودند در دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار گرفتند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، در این پرونده 5 پسر جوان متهم هستند 26 شهریور سال 91 در جریان سرقت از خانه ای در مهرآباد جنوبی پیرزن تنهایی را به قتل رسانده اند.

صبح امروز- شنبه- جلسه محاکمه متهمان در شعبه 113 دادگاه کیفری و به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور 4 قاضی مستشار برگزار شد.

در ابتدای این جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: بر اساس محتویات پرونده حسین 28 ساله متهم به مباشرت در قتل معصومه و مباشرت در سرقت مقرون به آزار، مهدی متهم به معاونت در قتل عمدی از طریق گرفتن دست و پای مقتول و مشارکت در سرقت مقرون به آزار، شهرام و مهران متهم به معاونت در سرقت مقرون به آزار و میثم متهم به تحصیل عابر بانک سرقتی هستند. با توجه به محتویات پرونده برای متهمان تقاضای مجازات قانونی را دارم.

در ادامه وکیل اولیای دم برای متهم ردیف اول تقاضای قصاص کرد.

رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به حسین از او خواست به دفاع از خود بپردازد که پسر جوان با قبول اتهاماتش گفت: زمانی که وارد خانه شدیم تصور می کردیم کسی در آنجا نیست اما در یکی از اتاقها با مقتول روبرو شدیم. مهدی دست و پای معصومه را گرفت و من برای این که سر و صدا نکند به دهانش چسب زدم. بعد از سرقت پول انگشتر، گردنبند و عابر مقتول، چسب را از مقابل دهانش باز کرده و از محل فرار کردیم.

در ادامه مهدی در جایگاه قرار گرفت و گفت: وقتی وارد خانه شدیم متوجه شدیم صدای خروپف می آید، حسین به طبقه پایین رفت و گفت یک نفر در یکی از اتاق ها خواب است. حسین از طبقه بالا یک نوار چسب پهن پیدا کرد و سراغ مقتول رفتیم. او وقتی متوجه حضور ما شد در برابر ما مقاومت کرد که من دستهایش را گرفتم و حسین به مقابل دهانش چسب زد. زمانی که به دهانش چسب می زدیم معصومه هنوز زنده بود و دیگر هیچ مقاومتی در برابر ما نکرد.

شهرام 35 ساله که طراح این سرقت بد نیز در دفاع از خود گفت: روز حادثه متهمان در خانه من میهمان بودند. وقتی متوجه شدم حسین و مهدی وضع مالی خوبی ندارند. دلم به حالشان سوخت و به آنها گفتم خانه همسایه خالی است و می تواند با سرقت از آن برای خود پولی به دست بیاورید، تصور نمی کردم معصومه در خانه حضور داشته باشد.

رئیس دادگاه: اگر قصدت کمک بود چرا بعد از سرقت یک میلیون و 200 هزار تومان از آنها گرفتی؟

شهرام: این پول به عنوان شیرینی سرقت به من داده شد.

پس از دفاعیات دو متهم دیگر و اخذ آخرین دفاعیات متهمان قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha