رئیس پلیس فتا استان مرکزی گفت: سوءاستفاده از اعتماد دوست قدیمی شهروند ساوجی منجر به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی‌اش شد

سلامت نیوزرئیس پلیس فتا استان مرکزی گفت: سوءاستفاده از اعتماد دوست قدیمی شهروند ساوجی منجر به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی‌اش شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، سرگرد مصطفی نوروزی اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان ساوجی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی این شهروند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا شهرستان قرار گرفت و تحقیقات کارشناسان و کارآگاهان برای شناسایی متهم آغاز شد.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا شهرستان ساوه در ابتدا از شاکی پرونده در خصوص موضوع تحقیق، که شاکی عنوان داشت طی بررسی حساب بانکی خود متوجه برداشت غیر مجاز مبالغی از حساب شده و در این راستا تقاضای رسیدگی دارد.

نوروزی اظهار داشت: با انجام تحقیقات نامحسوس کارشناسان پلیس فتا شهرستان و با استفاده از فنون پلیسی و کارآگاهی متهم که اهل و ساکن یکی از استان‌های همجوار و از دوستان مورد اعتماد و قدیمی شاکی بود، شناسایی شد.

رئیس پلیس فتا استان مرکزی تصریح کرد: با کسب مجوز از مقام قضایی، متهم دستگیر و ابتدا از موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد ولی پس از بازجویی‌های انجام شده و ارائه دلایل و مستندات فنی جمع‌آوری شده توسط کارشناسان پلیس فتا، به بزه انتسابی اقرار و بیان داشت؛ که اطلاعات کارت بانکی دوستش را حدود چند ماه پیش هنگامی که وی تقاضای خرید شارژ تلفن همراه را داشته، به دست آورده و بدون اطلاع و اجازه وی، طی چندین مرحله از حساب شاکی اقدام به برداشت کرده است که در نهایت با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و تحویل شد.

نوروزی از همشهریان خواست که از قرار دادن اطلاعات حساب خود از قبیل شماره حساب، شماره کارت‌های اعتباری و رمز آنها در اختیار دیگران جدا خودداری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha