دوقلوهای به‌هم‌چسبیده هندی گفتند: تا پایان عمر قصد نداریم از هم جدا شویم حتی اگر امکان جداسازی‌مان وجود داشته باشد.

سلامت نیوز: دوقلوهای به‌هم‌چسبیده هندی گفتند: تا پایان عمر قصد نداریم از هم جدا شویم حتی اگر امکان جداسازی‌مان وجود داشته باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،  «شیواناث» و «شیورام» دوقلوهای 12 ساله هندی هستند که دو پا و چهار دست دارند و از ناحیه لگن به‌هم‌چسبیده‌اند. با آن که پزشکان به این دوقلوهای هندی اعلام کرده‌اند که امکان جداسازی آنها وجود دارد اما آنها ترجیح می‌دهند به‌هم‌چسبیده باقی بمانند.

 

این دو پسربچه به‌هم‌چسبیده با وجود داشتن یک معده اما هر کدام ریه، مغز و قلب جداگانه‌ای دارند. شیورام، یکی از قل‌ها در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: دوست نداریم از هم جدا شویم. حتی اگر بزرگ شویم هم دوست داریم به همین شکل به زندگی خود ادامه دهیم. این دوقلوها در یادگیری مهارت‌های جسمی موفق بوده‌اند و در مدرسه با دانش آموزان برتر کلاس فاصله چندانی ندارند.

شیواناث، قل دیگر نیز گفت: ما همه کارهایمان را خودمان یاد گرفته‌ایم. حتی برای رفتن به مدرسه سوار دوچرخه می‌شویم و بدون هیچ مشکلی نیز می‌توانیم کریکت بازی کنیم.

 «راج کومار»، پدر دوقلوها که به این دوقلوها افتخار می‌کند گفت: خداوند آنها را به این شکل خلق کرده و آنها نیز باید به همین شکل راه بروند و همین شکلی بمانند. من چیز دیگری نمی‌خواهم حتی اگر دکترها بگویند می‌توانند آنها را از هم جدا کنند من با آن موافقت نمی‌کنم.

وی افزود: من نیاز به پول ندارم و سخت کار می‌کنم تا بتوانم خرج آنها را تامین کنم و به هیچ کمکی هم نیاز ندارم.

دوقلوهای بهم چسبیده

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha