تنها دو ماه بعد از کشته شدن 15 عمره گزار بر اثر آتش سوزی یکی از هتل‌های مدینه منوره، صبح امروز باز هم یکی دیگر از هتل‌های سعودی آتش گرفته و زائران سرزمین وحی را به وحشت انداخت.

سلامت نیوزتنها دو ماه بعد از کشته شدن 15 عمره گزار بر اثر آتش سوزی یکی از هتل‌های مدینه منوره، صبح امروز باز هم یکی دیگر از هتل‌های سعودی آتش گرفته و زائران سرزمین وحی را به وحشت انداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، بامداد امروز (شنبه) یک هتل 14 طبقه در مکه مکرمه طعمه حریق شد و 250 عمره گزاری که در آن اسکان داده شده بودند با ترس و وحشت اتاق‌های خود را تخلیه کردند. این هتل به فاصله اندکی از کعبه مکرمه قرار دارد.

در جریان این آتش سوزی چند تن از زائران سرزمین وحی دچار مشکلات تنفسی شده و محتویات برخی از اتاق‌ها طعمه حریق شد. مصدومان توسط نیروهای هلال احمر و دفاع شهری به بیمارستان انتقال داده شدند.

این گزارش حاکی است که پدیده آتش سوزی در هتل‌های مدینه منوره و مکه مکرمه بسیاری از عمره گزاران و حجاج بیت الله الحرام را نگران کرده است. دو ماه گذشته نیز بر اثر آتش سوزی در یکی از هتل‌ 700 نفره اشراق واقع در مدینه منوره 15 عمره گزار مصری کشته شده و 130 تن دیگر نیز مصدوم شده بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha