معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان نظام پزشکی ضمن اشاره به اقدامات انجام شده جهت راه‌اندازی "سیستم نظارتی جامع" در حوزه درمان، از کامل شدن بسته‌ اجرایی پیوستی تعرفه‌های درمان 93 در سازمان نظام پزشکی خبر داد.

بسته‌ نظارت بر تعرفه‌های درمان 93 در انتظار تشکیل شورای عالی بیمه

سلامت نیوز: معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان نظام پزشکی ضمن اشاره به اقدامات انجام شده جهت راه‌اندازی "سیستم نظارتی جامع" در حوزه درمان، از کامل شدن بسته‌ اجرایی پیوستی تعرفه‌های درمان 93 در سازمان نظام پزشکی خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر محمد جهانگیری گفت: بسته‌ اجرایی پیوستی تعرفه‌های درمان 93 با حضور کارشناسان وزارتخانه‌های بهداشت و رفاه و همچنین سازمان نظام پزشکی کامل شده است.

وی تاکید کرد: این بسته‌ نظارتی با رویکرد حمایت از مردم و جامعه پزشکی و همچنین رویکرد اصلاح‌نگرانه و واقع‌بینانه تدوین شده است.

جهانگیری گفت: سازمان نظام پزشکی جهت ساماندهی و اصلاح فرآیندهای درمان اعلام آمادگی کرده و اقدامات لازم را در این زمینه انجام داده است. با همکاری وزارت بهداشت به عنوان متولی اصلی نظارت و همچنین وزارت رفاه و بیمه‌ها اقدامات مناسبی در این حوزه انجام شده است.

معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان نظام پزشکی ادامه داد: بسته‌ اجرایی پیوستی تعرفه‌های درمان 93 در 9 محور تدوین شده است. به منظور تصویب و اجرای نهایی این بسته‌ها، منتظر تشکیل شورای عالی بیمه هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha