طبق آخرین گزارش‌ها کمک خلبان هواپیمای مفقود شده مالزی در حین پرواز تلاش داشته با تلفن همراهش تماسی برقرار کند.

سلامت نیوز: طبق آخرین گزارش‌ها کمک خلبان هواپیمای مفقود شده مالزی در حین پرواز تلاش داشته با تلفن همراهش تماسی برقرار کند.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، یک مقام مسئول که نامی از او منتشر نشده، گفت: کمک خلبان پیش از آن که هواپیما از صفحات نمایشگر رادار خارج شود سعی در برقراری تماس تلفنی داشته است.

خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد: به گفته این مقام این ارتباط به طور ناگهانی و احتمالا به دلیل آنکه هواپیما با سرعت از مقابل برج‌های ارتباط از راه دور عبور کرده، قطع شده است.

هرچند رسانه‌های داخلی مالزی به نقل از یک منبع دیگر اعلام کردند: هیچ قطعیتی وجود ندارد که این تماس از هواپیمای مفقود شده این کشور در هشتم مارس بوده باشد.

کارشناسان ماه گذشته و پس از مفقود شدن این هواپیمای مسافربری اظهار کردند: این پرواز به عمد از مسیر اصلی منحرف شده و سیستم ارتباطی آن با دست خاموش شده است.

سرنوشت هواپیمای مفقود شده و 239 سرنشین آن همچنان در ابهام است و فرضیه‌های متعددی از جمله حادثه تروریستی و هواپیماربایی مطرح شده است. در ادامه تلاش برای یافتن اثری از این هواپیما امروز (یکشنبه) نیز 12 هواپیما و 14 کشتی در این عملیات شرکت دارند هرچند تاکنون ردی از آن یافت نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha