یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶
کد خبر: 109215

اطلاعات سلامت افراد را نقد و بررسی و ارزیابی کنیم تا با برنامه‌ریزی و کسب اطلاعات و حمایت‌ها به طرف اجرای برنامه و رفتار سالم برویم.

سلامت نیوز: اطلاعات سلامت افراد را نقد و بررسی و ارزیابی کنیم تا با برنامه‌ریزی و کسب اطلاعات و حمایت‌ها به طرف اجرای برنامه و رفتار سالم برویم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، دکتر رفیعی فر مدیر کل دفتر ارتقاء سلامت وزارت بهداشت گفت: هدف از برگزاری هفته سلامت بررسی امکاناتی است که برای سلامت افراد در نظر گرفته می‌شود.

 

وی ادامه داد: 80 تا 90 درصد مردم تامین کننده سلامت خود هستند و در کنار مردم سیاست، اقدامات جمعی دولت و خدمات نیز  تاثیر گذار است.وی در ادامه گفت: علاوه بر این مسئولیت پذیری خانواده‌ها دارای اهمیت ویژه‌ای است که این امر با کمک تمامی دستگاه‌های کشور عملیاتی می‌شود.
وی افزود: ما باید خانه بهداشت را تبدیل به خانه سلامت کنیم در هفته سلامت  5 ساعت دوره درمانی پزشکی در مدارس برگزار می‌شود که در آن خود مراقبتی خانواده و سبک زندگی افراد به صورت آموزش ارائه داده می شود.گفتنی است هفته سلامت اول تا هفتم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha