یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران مركزی از برگزاری همایش استانی بهبود یافتگان از اعتیاد خبر داد و گفت: این همایش به منظور اجتماعی كردن مبارزه با مواد مخدر در جامعه و معرفی ظرفیتهای درمان اعتیاد استان برگزار می شود.

سلامت نیوز: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران مركزی از برگزاری همایش استانی بهبود یافتگان از اعتیاد خبر داد و گفت: این همایش به منظور اجتماعی كردن مبارزه با مواد مخدر در جامعه و معرفی ظرفیتهای درمان اعتیاد استان برگزار می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، احمد ربیع زاده با بیان این كه همیاری و تعاون در درمان اعتیاد و نمایش موفقیتهای استان با هدف ایجاد انگیزه و افزایش اعتماد به نفس در بین بهبود یافتگان از اعتیاد از اهداف اصلی همایش بهبود یافتگان از اعتیاد است گفت: بهره مندی از توان نخبگان بهبود یافته در درمان و حمایت های اجتماعی  از معتادان  از دیگر  اهداف این همایش است .

همایش استانی بهبود یافتگان از اعتیاد با حضور مسئولان كشوری و لشكری  روز دوشنبه 25 فروردین ماه در مجمع فرهنگی امام علی (ع) واقع در منطقه 22 تهران – شهرك راه آهن – بلوار امیر كبیر- بلوار گلها- خیابان یاس- بلوار طوبی برگزار می شود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha