با توجه به ضرورت مشارکت تمامی دستگاه ها و ذینفعان بخش سلامت و مأموریت های سازمان تأمین اجتماعی، لازم است این موضوع بصورت ویژه در دستور کار مدیران سازمان و شرکت های تابعه قرار گیرد.

سلامت نیوز: با توجه به ضرورت مشارکت تمامی دستگاه ها و ذینفعان بخش سلامت و مأموریت های سازمان تأمین اجتماعی، لازم است این موضوع بصورت ویژه در دستور کار مدیران سازمان و شرکت های تابعه قرار گیرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری ایلنا، ستاد اجرایی سیاست های کلی سلامت در سازمان تامین اجتماعی تشکیل شد.مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان این مطلب افزود: بهره گیری از تمامی ظرفیت های سازمانی و برنامه ریزی مناسب نسبت به اجرای کامل سیاست های سلامت، ضروریست.

«سیدتقی نوربخش» گفت: نظر به ابلاغ سیاست های کلی سلامت از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و با توجه به ضرورت مشارکت تمامی دستگاه ها و ذینفعان بخش سلامت و مأموریت های سازمان تأمین اجتماعی، لازم است این موضوع بصورت ویژه در دستور کار مدیران سازمان و شرکت های تابعه قرار گیرد.

وی ادامه داد: برای این منظور، ستاد اجرایی سیاست های کلی سلامت با مسوولیت اینجانب و متشکل از مدیران و صاحبنظران تشکیل و هماهنگی های لازم درخصوص اجرایی شدن سیاست های مذکور انجام می شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: معاونت ها، شرکت ها و موسسات تابعه سازمان موظفند برنامه های عملیاتی و اجرایی کوتاه، میان و بلندمدت خود را براساس سیاست های کلی سلامت بازنگری و تدوین کرده و همراه با احصا موانع و مشکلات اجرایی، قانونی و حقوقی به دبیرخانه مذکور اعلام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha