مرد جنایتکار که برای ازدواج با زن مورد علاقه اش شوهر او را به قتل رسانده بود در جلسه دادگاه منکر اتهاماتش شد.

سلامت نیوز: مرد جنایتکار که برای ازدواج با زن مورد علاقه اش شوهر او را به قتل رسانده بود در جلسه دادگاه منکر اتهاماتش شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، در این پرونده احمد 35 ساله و فریبا 37 ساله متهم هستند 22 تیرماه سال 84 شوهر فریبا را به قتل رسانده و جسدش را در بیابان های جاده ساوه رها کردند. پس از 5 سال سکوت متهمان لب به اعتراف گشوده و 6 تیرماه سال 89 به جرم خود اعتراف کردند.

صبح امروز متهمان در شعبه 74 دادگاه کیفری و به ریاست قاضی عبداللهی پای میز محاکمه قرار گرفتند.

در ابتدای این جلسه اولیای دم مقتول برای قاتل تقاضای قصاص کردند.

در ادامه قاضی عبداللهی با تفهیم اتهام قتل عمدی به احمد از او خواست به دفاع از خود بپردازد. متهم نیز با رد اتهامش گفت: در زمان قتل من در شمال کشور بودم و برای اثبات ادعایم شاهد دارم، سپس فریبا به اتهام معاونت در قتل در جایگاه قرار گرفت که وی نیز با رد اتهامش گفت: احمد از بستگان ما است، من پیش از ازدواج با منوچهر یک بار ازدواج کرده و طلاق گرفته بودم، یک روز احمد سراغ من آمد و منوچهر را برای ازدواج به من معرفی کرد. منوچهر مرد بداخلاقی بود و همیشه مرا مورد آزار و اذیت قرار می داد.

وی ادامه داد: شب حادثه احمد به خانه ما آمد و با همسرم در طبقه پایین بودند، زمانی که سراغشان رفتم تا آنها را برای شام دعوت کنم متوجه شدم احمد همسرم را به قتل رسانده است. او سپس جسد را به خارج از خانه انتقال داد و از من خواست موضوع را به کسی نگویم تا با هم ازدواج کنیم.

پس از آخرین دفاعیات متهمان و وکلای آنها قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha