یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶
کد خبر: 109249

به گفته‌ی محققان این چسب‌های استخوان نوعی تحول در این زمینه به شمار می‌رود که جهت بهبود و ترمیم تمام استخوان‌های بدن کاربرد دارد.

سلامت نیوز: به گفته‌ی محققان این چسب‌های استخوان نوعی تحول در این زمینه به شمار می‌رود که جهت بهبود و ترمیم تمام استخوان‌های بدن کاربرد دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، محققان موفق به ساخت ترکیبی چسب مانند شده که هنگام استفاده از آن فرآیند بهبود سرعت می‌یابد. 

 به گفته‌ی محققان دانشگاه کوئین مری نوعی تحول در این زمینه به شمار می‌رود که این فرایند را برای ترمیم تمام استخوان‌های بدن کاربرد دارد. 
 
تاکنون پژوهشگران با استفاده از استخوان مصنوعی و پیوند آن به بدن اقدام به التیام و درمان صدمات می کردند که استفاده از این تجهیزات جدید به تحولی شگرف منجر خواهد شد. 
 
دکتر کارن هینگ(HING) گفت ما در پی یافتن جایگزینی برای استخوان‌های مصنوعی بودیم که به فکر ساخت نوعی چسب افتاده و با بررسی‌ها و آزمایشات گوناگونی که صورت داده‌ایم موفق به درمان بسیاری از بیماران با کمک این چسب استخوانی شدیم. 
 
محققان اظهار امیدواری کردند تا بتوانند هرچه زودتر این چسب استخوانی را به تولید انبوه رسانده و در اختیار تمام مردم قرار دهند تا روند درمان و مدت زمان بهبودی به میزان زیادی کاهش پیدا کند. 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha