یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴

ماموران این اداره با قطع برق یک به یک منازل اطراف به منزل همسایه پشت خانه رسیدند و متوجه شدند که برق از طریق میخی که همسایه در محل عبور سیم‌های برق به دیوار زده به میلگردی که در ساخت خانه به کار رفته منتقل و به لوله آب خانه همسایه اتصال پیدا کرده است.

سلامت نیوز: ماموران این اداره با قطع برق یک به یک منازل اطراف به منزل همسایه پشت خانه رسیدند و متوجه شدند که برق از طریق میخی که همسایه در محل عبور سیم‌های برق به دیوار زده به میلگردی که در ساخت خانه به کار رفته منتقل و به لوله آب خانه همسایه اتصال پیدا کرده است.

رئیس اداره برق شهرستان فلاورجان از فوت یک شهروند شهر کلیشاد و سودرجان شهرستان فلاورجان بر اثر برق گرفتگی ناشی از اتصال برق خانه همسایه خبر داد.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، اردشیر کیان ارثی گفت: این شهروند به هنگام نظافت حمام و به علت اتصال برق به لوله آب دچار برق گرفتگی شد و به کما رفت وبعد از چند روز فوت کرد.
وی افزود: همسر این زن که برای نجات او اقدام کرده بود نیز بر اثر برق گرفتگی به کما رفته بود که نجات یافت.


کیان ارثی گفت: کارشناسان اداره برق شهرستان با حضور در محل حادثه و قطع برق خانه متوجه شدند که هنوز برق در محل جریان دارد.


وی افزود: ماموران این اداره با قطع برق یک به یک منازل اطراف به منزل همسایه پشت خانه رسیدند و متوجه شدند که برق از طریق میخی که همسایه در محل عبور سیم‌های برق به دیوار زده به میلگردی که در ساخت خانه به کار رفته منتقل و به لوله آب خانه همسایه اتصال پیدا کرده است.


رئیس اداره برق شهرستان فلاورجان اظهار کرد: در سال گذشته نیز یک مورد مرگ بر اثر حادثه برق گرفتگی در شهرستان اتفاق افتاد.


کیان ارثی از مردم خواست تا از کلید‌های ایمن یا به اصطلاح کلید‌های حفاظت از جان، بعد از کنتور استفاده کنند.


وی گفت: این کلید‌ها در صورتی که برق زیر 25 میلی آمپر از انسان عبور کند جریان برق را به طور خودکار قطع می‌کند.


شهرستان فلاورجان با 249 هزار نفر جمعیت در 10 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha