فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 1837 کیلو و 761 گرم انواع موادمخدر وهلاکت شرور مسلح خبرداد.

سلامت نیوز: فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 1837 کیلو و 761 گرم انواع موادمخدر وهلاکت شرور مسلح خبرداد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، سردار رضا محمدی یگانه با اشاره به اجرای طرح نوروزی از 25 اسفند 92 تا 15 فروردین ماه امسال، اظهار کرد: در اجرای این طرح، با اقدامات شبانه‌روزی و بهره‌گیری از حداکثر توان و تجهیزات موجود و همکاری خوب مردمی، تصادفات فوتی 33 درصد و تعداد متوفیان جاده‌ای 45 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است همچنین طی این مدت در تصادف‌های انجام شده در حوزه‌های درون و برون شهری، 23 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در این طرح، 3200 دستگاه خودرو به دلیل تخلفات حادثه ساز و 3882 دستگاه موتورسیکلت فاقد مدارک و کلاه ایمنی توسط پلیس توقیف و 79 هزار و 664 برگ جریمه بالغ بر 23 میلیارد ریال صادر شده است.

به گفته سردار محمدی یگانه، طی این مدت، وقوع سرقت 23 درصد، سرقت به عنف 36 درصد، سرقت منزل 48 درصد، سرقت اتومبیل 25 درصد، سرقت موتورسیکلت 38 درصد، کیف قاپی 74 درصد و سرقت داخل خودرو 36 درصد کاهش داشته است.

این مقام انتظامی از کشف محموله بزرگ سوخت قاچاق و یک تن و 837 کیلو و 761 گرم انواع موادمخدر در طرح نوروزی خبرداد و گفت: 58 سوداگر مرگ و همچنین 7 باند عمده سرقت متلاشی شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان، برخورد با سارقان، قاچاقچیان مواد افیونی و کالا و نیز جمع آوری اتباع بیگانه غیرمجاز را از اولویت‌های پلیس این استان در سال جاری اعلام کرد.

هلاکت  شرور مسلح

سردار "رضا محمدی یگانه" در ادامه گفت: در ساعت 2 بامداد 22 فروردین ماموران انتظامی پاسگاه ایست و بازرسی بندرعباس حین انجام وظیفه متوجه یک مورد تیراندازی در فاصله 2 کیلومتری شرق پاسگاه شده و بلافاصله با تشکیل اکیپی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.پس از حضور ماموران در محل، تعدادی اشرار مسلح که در منطقه کمین کرده بودند با مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی کردند در این درگیری یکی از اشرار مسلح به هلاکت رسید.

به نوشته پلیس، سردار "محمدی یگانه"خاطر نشان کرد: با بررسی‌های بعمل آمده به نظر می‌رسد باند اشرار مسلح جهت شرارت و راهزنی که عمدتا از اتباع بیگانه غیرمجاز بودند وارد استان شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha