معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران از بدهی بالای 50 میلیارد تومانی بیمه سلامت ایرانیان به بیمارستان‌های این دانشگاه خبر داد و گفت: این بدهی مربوط به 3 ماه آخر سال 92 می‌شود.

سلامت نیوز: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران از بدهی بالای 50 میلیارد تومانی بیمه سلامت ایرانیان به بیمارستان‌های این دانشگاه خبر داد و گفت: این بدهی مربوط به 3 ماه آخر سال 92 می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، مهدی تهرانی دوست، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران درموردآخرین وضعیت مطالبه بیمارستان‌های این دانشگاه از بیمه‌ها را تشریح کرد.

وی گفت: اکثر بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران برای 3 ماه آخر سال از بیمه‌ها مطالبه داشته‌اند و آخرین اتفاقی که در این زمینه رخ داده است این بوده که بیمه سلامت ایرانیان اعلام آمادگی کرده است تا این مطالبات را پرداخت کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: اما این مطلب تنها در حد حرف باقیمانده و پرداخت قطعی انجام نشده است. بیمه سلامت ایرانیان تنها اعلام آمادگی کرده که مطالبات را پرداخت می‌کند.

وی با بیان اینکه این اعلام آمادگی هم بعد از تعطیلات نوروز بوده خاطرنشان کرد: مکاتباتی در این زمینه صورت گرفته که امیدواریم طی روزهای آینده پرداخت شود.

تهرانی‌دوست رقم بدهی بیمه سلامت ایرانیان به بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران را بیش از 50 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بیمه تأمین اجتماعی نیز رقمی بالاتر از بیمه سلامت ایرانیان به ما بدهکار است.

به گفته وی، مسئولان تأمین اجتماعی نیز در صحبت‌های خود اعلام آمادگی کرده‌اند که مطالبات را پرداخت کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران در مورد بندهایی از سیاست‌های کلی نظام سلامت که در مورد بیمه‌هاست گفت: بیمه‌ها باید با وزارت بهداشت مرتبط شوند. اکنون که زیر نظر وزارت بهداشت نیستند و به همین علت مشکلاتی به وجود آمده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha