دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶

دو کودک، 36 سال پیش در بیمارستان با هم جابه‌جا شدند و اکنون پس از 36 سال، آزمایشات دی‌ان‌ای، بالاخره حقیقت را روشن کرد.

سلامت نیوز: دو کودک، 36 سال پیش در بیمارستان با هم جابه‌جا شدند و اکنون پس از 36 سال، آزمایشات دی‌ان‌ای، بالاخره حقیقت را روشن کرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، هر چند پیش از این موارد جابه‌جایی کودک در بیمارستان نیز رخ داده بود اما این جابه‌جایی‌ها حداکثر پس از چند ماه مشخص می‌شد اما این دو جوان پس از 36 سال به این موضوع پی برده‌اند.


این جوانان دور از والدین اصلی خود رشد کرده‌اند و اکنون پس از سال‌ها در پی کنجکاوی یکی از آنان به خاطر شباهت نداشتن به والدین خود، حقیقت برملا شده است.رئیس مرکز پزشکی قانونی شهرستان کاشان از نتیجه مثبت آزمایش DNA و صحت ادعای تعلق داشتن یک جوان اهل آران و بیدگل به والدین واقعی خود خبر داد.

علیرضا بیگانه اظهار داشت:‌ دو جوان در سال 57 پس از تولد و به صورت غیرعمد در بیمارستان یکی از شهرهای توابع آران و بیدگل جابه‌جا شدند.وی افزود: عدم تطابق ژنی و عدم شباهت ظاهری دو مرد جوان و شفافیت این مطلب که توسط اطرافیان نیز اظهار می‌شد یکی از آنان را به تحقیق و واکاوی موضوع کشاند.وی تاکید کرد: شکیات، جوان 36 ساله و هر دو والدین را برای انجام آزمایش DNA راهی پزشکی قانونی کرد.

به گفته بیگانه نتایج آزمایش DNA جابه‌جایی فرزندان را تایید کرد و پرونده اینک برای صدور رای روانه دادگاه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha