معاون اجرایی معاون درمان وزیر بهداشت با اشاره به اقدامات انجام شده جهت تعیین تعرفه‌های درمان 93 در بخش دولتی و خصوصی، گفت: تصمیم بر آن است که این تعرفه‌ها به صورت همزمان در اول اردیبهشت ماه اعلام و اجرایی شود.

سلامت نیوز: معاون اجرایی معاون درمان وزیر بهداشت با اشاره به اقدامات انجام شده جهت تعیین تعرفه‌های درمان 93 در بخش دولتی و خصوصی، گفت: تصمیم بر آن است که این تعرفه‌ها به صورت همزمان در اول اردیبهشت ماه اعلام و اجرایی شود.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ، دکتر علی شهرامی درباره آخرین وضعیت تعرفه‌های درمان 93 در بخش دولتی و خصوصی، گفت: با تعامل سازمان‌های بیمه‌گر تعرفه‌های درمان دولتی در روزهای پایانی سال گذشته به شورای عالی بیمه ارسال و تایید شد و جهت تصویب نهایی به دولت رفته است. این تعرفه‌ها مراحل نهایی تصویب را در دولت طی می‌کند.

وی همچنین گفت: تعرفه‌های درمان بخش خصوصی نیز پس از تصویب شورای عالی بیمه جهت تصویب نهایی به دولت ارسال می‌شود.

شهرامی ضمن تاکید بر آنکه تعرفه‌های درمان 93 با توافق و تعامل کامل بیمه‌ها، وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی تدوین و تصویب می‌شود، افزود: تصمیم بر آن است که تعرفه‌های دولتی و خصوصی به صورت همزمان در اول اردیبهشت ماه به سراسر کشور اعلام و اجرایی شود.

اولویت‌های درمانی وزارت بهداشت برای سال 93

وی ضمن اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی نظام سلامت از سوی مقام معظم رهبری و همچنین منابع در نظر گرفته شده برای سلامت از محل اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، گفت: بر اساس این دو مبحث، چند هدف را برای سال 93 و سال‌های پس از آن دنبال می‌کنیم. ارتقای کیفیت خدمات درمانی، کاهش پرداختی از جیب مردم بابت هزینه‌های سلامت و رضایتمندی مردم در قبال خدمات دریافتی از بیمارستان‌ها از مهم‌ترین اهدافی است که برای امسال در نظر داریم.

شهرامی دراین باره افزود: همچنین پیگیر هستیم تا شرایطی فراهم شود که تمام خدمات درمانی را در سراسر کشور داشته باشیم. تدابیری جهت ماندگاری پزشکان در مناطق محروم نیز در نظر گرفته شده است تا به این ترتیب دسترسی آحاد جامعه به خدمات سلامت افزایش یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha