استاندار البرز به همراه معاونان در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر افزایش سرانه‌های بیمارستانی استان تأکید کرد که در این راستا احداث بیمارستان یک‌هزار تختخوابی در استان در دستور کار قرار گرفت.

سلامت نیوز: استاندار البرز به همراه معاونان در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر افزایش سرانه‌های بیمارستانی استان تأکید کرد که در این راستا احداث بیمارستان یک‌هزار تختخوابی در استان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، سیدطاهر ذطاهری به همراه معاونان برنامه‌ریزی و اشتغال، توسعه مدیریت و منابع انسانی و هماهنگی امور عمرانی استانداری در دفتر وزیر بهداشت و درمان کشور دیداری مشترک با دکتر سیدحسن هاشمی داشت و به تبادل نظر پرداختند.

وی افزود: در این جلسه مسائل و مشکلات فرا رو در حوزه بهداشت و درمان و بیمارستان‌های استان مورد واکاوی قرار گرفت و پیشنهاداتی نیز به منظور ارتقا بهداشت و درمان استان ارائه شد.

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در این دیدار موضوع تراکم جمعیت در استان و افزایش سرانه‌های بیمارستانی در بخش خصوصی و دولتی، تعداد تخت‌های فعال و مصوب و همچنین نیازهای استان از نظر پایگاه‌های اورژانس و کمبود زیرساخت‌های سلامت مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با نظر مساعد دکتر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت به منظور ارتقای شاخص‌های سلامت و طراحی ساز و کار برای ورود بخش خصوصی به حوزه بهداشت و درمان وهمچنین احداث بیمارستان یک‌هزار تختخوابی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha