مدیرعامل سازمان انتقال خون در پیامی به مناسبت روز جهانی هموفیلی گفت: سازمان انتقال خون طی 40 سال فعالیت در تلاش برای تامین خون سالم و کافی برای درمان بیماران هموفیلی بوده است و در طول این سال ها این سازمان هرگز بیماران هموفیلی را فراموش نکرده است.

سلامت نیوز: مدیرعامل سازمان انتقال خون در پیامی به مناسبت روز جهانی هموفیلی گفت: سازمان انتقال خون طی 40 سال فعالیت در تلاش برای تامین خون سالم و کافی برای درمان بیماران هموفیلی بوده است و در طول این سال ها این سازمان هرگز بیماران هموفیلی را فراموش نکرده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، علی اکبر پورفتح الله مدیر عامل سازمان انتقال خون طی پیامی در آستانه روز جهانی هموفیلی برای این عزیزان آرزوی سلامتی و بهروزی کرد.

وی با اشاره به چهل سال تلاش بی وقفه سازمان انتقال خون برای تامین خون سالم و کافی این سازمان را پیوسته حامی و در کنار بیماران هموفیلی دانست.

متن پیام دکتر پور فتح الله به شرح زیر است:

چهل سال پیش، آشنایی به آلام عزیزان هموفیلی وتالاسمی عزم خویش را جزم نمود تا زندگی را برای این دسته از عزیزان با طراوت و دلپذیر سازد و در شرایط بسیار سختی که جولان خون فروشان و تجارت خون اجازه گذر زندگی عزیزان هموفیلی و تالاسمی را از دهه اول عمر نمی داد در مسیر مقدسی قدم برداشت و در شرایط "دایره مینایی" ثمره تلاشش ایجاد سازمانی ملی و خدماتی بود که وظیفه اش تهیه خون و فرآورده های خونی برای کلیه نیازمندان بویژه عزیزان مبتلا به هموفیلی بوده و خواهد بود.

بدین سان تاسیس و فعالیت سازمان انتقال خون ایران به مسیر درمان و زندگی بیماران هموفیلی گره خورده است. اکنون در آستانه روز جهانی هموفیلی در سال 1393، سالی که سازمان انتقال خون ایران پس از فراز و نشیب فراوان 40 سالگی خود را تجربه می کند و در آستانه پنجمین دهه فعالیت خود است، مسروریم که در طول چهار دهه گذشته همواره در کنار عزیزان هموفیلی ایستاده ایم.

در طول چهل سال فعالیت طی روزهای سخت و دشوار، وظیفه خدمت رسانی به عزیزان هموفیلی هرگز در برنامه های سازمان انتقال خون ایران به فراموشی سپرده نشده است حتی پیدایش و ظهور دو بیماری نوظهورHIV  و هپاتیت C و چالش مرتبط با آن در عزیزان مصرف کننده خون وفرآورده های خونی رشته های محبت، خدمت و سپاس را بین سازمان انتقال خون به عنوان رابط عزیزترین اقشار جامعه یعنی عزیران اهداء کننده خون و مصرف کنندگان خون و فرآورده های آن قطع نکرد و شاهد آن اهداء نزدیک به 000/100/2 واحد خون در سال و شاخص اهدای 27 واحد اهدای خون به ازاء هر 1000 نفر جمعیت و بیش از 50 درصد اهداءکننده مستمر و اجرای هزاران استاندارد و روش علمی برای کیفیت خدمت می باشد.

حضور پرثمر عزیزان هموفیلی درسطح جامعه و شنیدن صدای رسای آنها بعنوان بخشی از جامعه پویای ایران، میوه تاسیس سازمان انتقال خون و پاداش شایسته ای به تلاش چهل ساله پرسنل خدوم و بی ادعای این سازمان خدماتی و مردمی است.

در آغاز سال 1393 و در آستانه روز جهانی هموفیلی سازمان انتقال خون ایران بر «ایستادن در کنار عزیزان هموفیلی» پا فشاری نموده و اطمینان می دهیم که در این ماموریت مقدس همه عزیزان مبتلا به این بیماری را درنظر داشته و تک تک این عزیزان و نیازهایشان را در فعالیت های سازمان انتقال خون ایران " به شمار آوریم."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha